9/29/2014

WEEK 39

2

Sitä (liian suurta) lohisalaattia tekemässä! Halloumjuusto on tainnut jyrätä grillijuuston ja oon viime aikoina ostanut vaan halloumia sen ainaisen grillijuuston sijaan. // Selfie. Hah. // Tänään, kolmen tunnin pohdiskelujen ja äidin mielipiteen kyselemisen jälkeen mä raahasin kuin raahasinkin itseni reisivatsapeppu-tunnille. Jälkeenpäin oli hyvä fiilis! // Ennen jumppaa pyhitin pari tuntia koulujutuille  niin ja kahville ja suklaalle, jota isi toi laivalta ihan kiitettävästi.

1

Jos joku muu on rakastunut Ben & Jerrysin cookie doughiin – testatkaapa ihmeessä tätä Lidlin halpisversiota kyseisestä herkusta! Mä en huomannut maussa mitään eroa aidossa ja feikissä cookie doughissa. // Rakkausneule, joka tosin jäi kauppaan ainakin toistaiseksi! // Syksy tekee ihan tosissaan tuloaan :-( Tälläinen näky odotti mua ulkona kun lähdin kahdeksan jälkeen jumpasta kotiin. // Tämän päivän aamupalaa. Mun leivältä ei oo varmaan ikinä löytynyt noin paljoa vihreää, kun tänään! :-D

4

Me käytiin perjantaina poikaystävän kanssa vähän kaupoilla, mutten onneksi löytänyt enkä edes koittanut mitään – kuvassa näkyvää huivia lukuunottamatta! Korkean hinnan vuoksi myös se jäi kauppaan. Enköhän mä Berliinistä löydä vastaavanlaisen vielä hienompana ;-) // Samaisella reissulla me tyhjennettiin läheisen kaupan hyllyt maailman parhaista pihveistä! // Saatiin molempina öinä varsin karvainen ja hellyyttävä unikaveri...:-)

3

Tänä viikonloppuna on lähtenyt herkuttelut vähän käsistä... // Eilen aamulla viemässä poikaystävää linja-autoasemalle, josta itse jatkoin matkaa aamuzumbaan! // Uuden ihanan paidan testailua, jonka lopulta päätin myös ostaa. Bongasin tän yks päivä meidän koululaisen tytön päältä, enkä saanut sitä ollenkaan mielestäni! // Tämä näky tsemppaa mua tosi paljon aamusin kouluun lähtiessä. Not. Välillä, varsinkin aamuisin toivoisin olevani Sofi!

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus, tää on ehdottomasti yks mun lemppari blogeista! :)
    Ootko just värjänny hiukset kun ei näy yhtään juurikasvua? Kivat! :) Mitä värii käytät? Kun kirjotit et on lähteny herkuttelut käsistä niin en kyl ikinä usko, kun sua katsoo, et syöt paljon herkkuja :D
    Mitä muuta sun syksyyn kuuluu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ihana kuulla :-)

      En oo värjänny aikoihin ja mun juurikasvu on varmaan 5 senttiä! Pääsen onneks ens viikolla kampaajalle :-) Käytän jotain ihan perus marketin, oisko ollu Nutrissen väriä, sävy 111+ jos en ihan väärin muista! Haha aijaa, no hyvä jos ei usko, niitä meinaa menee silti aika ripeään tahtiin suusta alas ;-)

      Mitäs mun syksyyn muuta, ei mitään erikoista! Koulua, koulua, harrastuksia, harrastuksia :-) Pian alkaa jo toinenkin jakso olla takana ja työssäoppiminenkin alkaa kolkutella jo ovella. :-)

      Poista
  2. Voi kuinka kivalta vaikuttaa tämä sun blogi! :) täytyy liittyä lukijaks! Kivoja kuvia ja kivaa tekstiä, jaksaa lukea eikä ajatukset hypi välillä muualle. Muutenkin vaikutti kivoilta nämä muutama postaus mitä lueskelin :)

    http://tassunjalkiavierella.blogspot.fi/ jos oma, vähän vielä suuntaansa hakeva blogini kiinnostaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos tosi paljon! :-) Ihana kuulla. Käyn kurkkaamassa sunkin blogia! :-)

      Poista