9/27/2014

KIIREISTÄ ARKEA

Moikka tyypit! Luvassa erittäin sekava postaus, joka sisältää suoraan sanottuna järkyttävän kamalan sekavia kuvia ja järkyttävän kamalan sekaista tekstiä :-D

Mun arki tuntuu olevan edelleen ihan hirmu kiireistä, vaikka koulupäivä ja yksi harrastus sen jälkeen ei kauheen kiireiseltä kuulostakaan. Jotenkin aika suoraan sanottuna vaan katoaa, ja yhtäkkiä mä huomaankin, että pian pitäisi olla jo unten mailla! Onneksi mulla on ollut tässä ensimmäisessä jaksossa tosi rentoja koulupäivä lukuunottamatta yhtä päivää, niin voin vielä vähän myöhemmin illalla tehdä blogi- tai koulujuttuja.

P9154106P9104049P9073932

Ainiin, ja äiti muuten rikkoi vahingossa mun tietokoneen. Meidän taloudesta kyllä löytyy lisäksi kaksi muuta tietokonetta, mutta kun toinen on isin työtietokone (johon en voi mitään muokkausohjelmia tai kuvia ladata) ja toinen on isoveljen tietokone, jota se raahaa perässään joka paikkaan, ei tästä paljoa hyötyä mulle ole. Oon onneksi saanut aina välillä lainata veljen tietokonetta kuvien muokkaamiseen ja postaukseen lisäämiseen, niin tämä tekstipuoli hoituu helposti (toivottavasti???) puhelimella! 

P9154096P9154114vaaka

Alkuviikosta mä pääsin jälleen Kauneushoitola Melonin Annan käsittelyyn ja kolmen vartin jälkeen mä marssin liikkeestä pois tuuheiden ripsien kanssa - ja erittäin tyytyväisenä! Musta tuntuu, että en osaa edes tarpeeksi kiittää näistä. Sanoin kavereillekin just yks päivä, että vaikka näiden huolto olisi vaikka kuinka paljon, olisin silti ehdottomasti valmis maksamaan sen verran!

P9053921P9053907

Tänään mä oon juossut pää kolmantena jalkana ensin koulusta zumbaan ja zumbasta pikasuihkuun ja rautatieasemalle. Parhaillaan mä siis istun junassa menossa poikaystävän luo pääkaupunkiseudulle, mutta tuun jo huomenna takaisin kotikaupunkiin katsomaan kirjoituksista stressaantuneita kavereita. Tähän väliin pakko mainita, että nostan hattua teille kaikille kirjoittaneille! Mä en olisi ikinä moisesta selvinnyt, ja äidin kanssa ollaan vähän naureskeltukin miten kusessa (anteeksi) mä olisin, jos olisin päässyt lukioon. 

P9073936P9154107P9154094

Syyslomaan eli meidän Berliinin reissuunkin on enää muutama päivä yli kaksikymmentä! Ihan huippua, että se oikeasti kolkuttelee jo oven takan. "Onneksi" koulu ja kolme harrastusta pitää mut sen verran kiireisenä, etten ehdi edes odottaa tai miettiä kyseistä reissua ;-) Sen mä tiedän, että se viikko tulee ehdottomasti olemaan mun tämän vuoden kohokohta!

2 kommenttia:

  1. Taas kerran niin kiva postaus, ei aina tarvii olla mitään tiettyy aihetta! :) Kiva et ehdit silti tulla tänne ilmottelemaan itestäs, ku kyllähän normaalit ihmiset ymmärtää ettei joka päivä ehdi postailla :D Onko sulla valmiina mietittynä postauksia mitkä julkaset sit ku on enemmän aikaa? Meinaan mun ehdotus olis mielipidepostaus. Sä osaat kirjottaa niin hyvin, et se vois olla ihan sun juttu. Voisit itse keksiä aiheet tai lukijat vois ehdottaa sulle ja sit kokoaisit niistä sun oman mielipidekirjotuksen. En tiiä mitä mieltä oot, mut kunhan heitin! :) Täytyy viel kysyy et ootko jo ehtinyt yhtään kuvata videoita? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta kommentista! :-)

    On mulla muutamia postausideoita, mutten oo ehtinyt toteuttaa niitä vielä sen kummemmin. Tarkoituksena ois kuitenkin ajastaa postauksia meidän matkankin ajalle, ja ajattelin aloittaa niiden tekemisen jo hyvissä ajoin. Mielipidepostaustakin voin harkita, ainoa vaan, että yleensä kun oon mielipiteeni julkaissut, on se aiheuttanut suurta vihaa ja muuta "paheksuntaa" :-( Katsotaan jos te tai minä keksin jonkun kivan aiheen! Videota en oo siis ehtinyt kuvata vielä, mutta näillä näkymin se ostosvideopostaus tulee matkamme aikana :-)

    VastaaPoista