6/28/2014

FESTARIKESÄ '14

...se on nimittäin täällä taas! Jotkut on saattanut kokea jo jotkut vähän pienemmät festarit, mutta ainakin mun mielestä ne kaikki suuremmat ja isommat tapahtumat on vielä edessä päin. Mun tämän kesän ensimmäisiin festareihin on enää viikko aikaa ja sitä silmällä pitäen kokosin teille pari kollaasia koskien pukeutumista festareille. Nämä kaikki on semmosia mitkä mä ottaisin enemmän kun mielelläni itseni päälle festareille, mutta valitettavasti pankkitili ei ole ihan samaa mieltä mun kanssa ja joudun tyytymään vähän tylsempään pukeutumiseen  ainakin jos vertaa näihin kollaasin vaatteisiin. Oon kuitenkin onnekseni löytänyt muutaman tosi ihanan jutun, jotka mä voin kuvitella superhyvin festareilla päälläni!

Jos kiinnostuitte jostain vaatteesta, niin painakaapa sitä kuvaavaa tekstiä tosta kuvan alta niin pääsette suoraan sen tuotteen nettisivuille ja suoraan siihen itse tuotteeseen!

piiii


Kukkakuosi on yks niistä varmoista jutuista, joka ei varmasti tuota pettymystä jos sitä kuosia olevan vaatteen heittää festareille päälle. Mä en haluis ikinä pukeutua yksvärisiin vaatteisiin festareille ja mun mielestä siellä saa tyyli poiketa vähän normaalista tyylistä! Leopardi kuosi on aina kuulunut mun lemppareihin, mutten taida kuitenkaan raaskia heittää niitä Nellyn slipareita jalkaan sinne ihmisjoukon keskelle... Eikä ne ole jalassa mitkään erityisen hyvätkään, ja siellä kuitenkin on tosi tärkeetä nimenomaan se, että on kengät, joilla jaksaa oikeasti seistä monta tuntia.

Viime vuoden tapaan ois kiva tälläkin kertaa ottaa itse alueelle mukaan jokin kiva hapsulaukku. Ainoa vaan, että myin just eteenpäin sen mun ainoan hapsulaukun... Hyvä syy ostaa uusi, eikö? ;-)

aaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja kukkakuosia vähän lisää! Mä en tuu varmaan ikinä kyllästymään tohon niin ihanaan kuosiin. Alakulmassa oleva vaalea laukku olisi t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n festarilaukku ja mä itseasiassa bongasinkin aika vastaavanlaisen Hennesin aleista! En kuitenkaan tiedä uskallanko tilata sitä, koska en ole varma ehtiikö se edes tulla ensi viikon torstaihin mennessä. Toivottavasti vastaan tulee kaupoissa joku ainakin yhtä kiva ja sopiva laukku!

Olkihattuja on aina näkynyt tosi paljon festareilla tyttöjen päässä, mutta itselläni en osaisi sellaista kuvitella. Mua alkaa naurattamaan jo se mielikuva, mikä mun päähän syntyy kun kuvittelen itseni toi päässä... Muilla hot, mulla not! 

Niiden ainaisten luottokenkien, Conversien, lisäksi ajattelin pakata mukaan mun valkoiset Palladiumit. Vähän aristaa se kenkien valkoinen väri ja oonkin ihan kahden vaiheilla vedänkö päälle p*skaset "valkoiset" Converset, jotka oikeasti näyttää tosi törkysiltä vaiko vähän siistimmät ja valkoisemmat Palladiumit, jotka ei mahdollisesti enää sen jälkeen olisi niin valkoiset :-D Tai mitä jos mä vaan laitan ne kumisaappaat jalkaan...

festt

leoaurinkolasit || kukkakimono/takki? ||  musta solmittava toppi || kukkapanta || kukkatoppi || farkkutakki || farkkuliivi || vaalea hapsutoppi || aurinkolasit || Nike Air Max 90 Essential


...ja vielä vähän lisää kukkakuosisia vaatteita, niitä kun ei vielä tässä ollut kauheesti, haha! Kukkakuosinen kimonokin olisi ihana, mutta kimonot on myös yksi niistä vaatekappaleista, jotka ei vaan sovi mun päälle. Blogeissa niitä on näkynyt todella paljon ja muutamien bloggaajien päällä ne onkin näyttänyt tosi kivoilta, muttei vaan sovi mulle :-( 

Mä metsästin varmaa koko alkuvuoden kivaa vaaleaa farkkuliiviä ja nyt mä oon päättänyt luovuttaa kun tuntuu, ettei löydy edes ihan kivaa sellaista. Hennesin alennuksissa oli eräs aika kivanen yksilö, mutta hei, eiköhän nekin myyty heti loppuun! Plaah. Täytyy vaan pärjätä ilman sitä farkkuliiviä, vaikka se olisikin näyttänyt ihanalta pitsitopin kanssa...

Bikbokiin on ilmestynyt, tai jos ei ole vielä ilmestynyt, niin ilmestyy (ilmestyy, ilmestyy, ilmestyy,...) lähiaikoina kuvassa näkyviä vaaleita hapsutoppeja. Niinkun usean muunkin vaatekappaleen kohdalla, löytyy näitä samoja tuotteita paljon halvemmalla mm. Sheinsideltä! Kuvan toppi on siis aivan samanlainen kun Bikbokissa myytävä. Täytyykin alkaa tarkkailemaan Sheinsiden sivuja aina kun Bikbokiin (tai Zaraan!) ilmestyy uusia kivoja vaatteita ;-)

Ja hei... Arvatkaa mitä mulle kävi? No mä menin ja koukutuin, rakastuin ja tilasin ne Niken Air Maxit itselleni. Eikö vaan, ettei 80 euroa noista ihanuuksista ole edes paha hinta, kun alkuperäinen hinta on kuitenkin sen 130 euroa? Ja lohdutan itseäni sillä, että jos noi eivät sovikaan mulle ollenkaan, voin aina palauttaa ne! Samaan tilaukseen lähti myös ihana laukku, mutta näistä lisää myöhemmin...

2 kommenttia:

  1. Tilaaitko sä myös asokselta noi air maxit! Mäki ton hinnan takia annoin itselleni luvan pistää samat popot tilaukseen ja nyt odotellaan perjantaihin että sais ne kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Asokselta! :-) Siellä oli tosi hyviä alennuksia muistakin Niken kengistä. En malta odottaa, että paketti saapuu! :-)

      Poista