5/14/2014

Pikakaunistusta Lumenelta

Mä en todellakaan kuulu niihin, jotka käyttää monia kymmeniä euroja kosmetiikkatuotteisiin. Meikeistä puhuessa mun yleisin sanonta varmaan onkin "myös halvalla saa hyvää". Tai ainakin mä oon saanut! En mä sitä sano, että aina se ensimmäinen kosmetiikkatuote olisi paljastunut uudeksi vakkarituotteeksi - kyllä se on yleensä vaatinut ainakin muutaman uuden tuotteen testaamisen, ennen kuin se luottotuote on löytynyt.

Esimerkiksi pohjustusvoiteet on mun mielestä niin törkeen hintasia, etten oo vielä monen vuoden pohdinnankaan jälkeen saanut aikaiseksi (=raaskinut) hankkia sitä. Sillon pari viikkoa sitten huoneen supersiivouksen jälkeen mä löysin kaappien pohjalta Lumenen Kiinteyttävän Pikakaunistajan, joka on joskus vuosi sitten napattu mukaan alennuskorista, mutta jäänyt kuitenkin suht käyttämättömäksi. Mä oon vähän semmonen, et mun täytyis sitkeesti muistaa käyttää uusia aineita ja tököttejä, jotta saisin oikean käsityksen siitä mitä ne tekee ja mitkä niiden vaikutukset on, mutta liian usein mä heivaan ne nurkkaan ja lätkäsen vaan meikkivoiteet naamaan ja thats it!

aaaaaaaaaa

Oon nyt käyttänyt tota varmaan viikon ajan joka päivä. Levitän sitä puhtaalle puhdistetulle ja rasvatulle iholle ja annan kuivua pienen hetken. Ton koostumus on aika "vetelää", ja se imeytyy ihoon tosi nopeasti, joten sen levittämisen kanssa kannattaa olla ripeä! Mä teen yleensä niin, että levitän sitä alue kerrallaan - ensin otsa, posket, nenä ja leuka, niin sen saa mun mielestä kaikista parhaiten levittymään. Kauheen kauaa tämän kuivumistakaan ei tarvitse odottaa nopean imeytymisen ansiosta ja oonkin itse lättässyt melkein heti meikkivoiteet naamaan. 

Ihan tasantarkkaan mä en edes tiedä, mitä tän pitäisi iholle tehdä eikä tosta nimestäkään kauheesti mitään irtoa. Oon kuitenkin huomannut, että varsinkin päivittäisessä käytössä tämä tekee ihosta kauniin tasaisen ja mattaisen, sekä meikkivoide levittyy paljon helpommin ja tasaisemmin! Mä en oo ikinä myöskään tykännyt käyttää puutereita, ja tämä pitää myös kiillon poissa ja meikit paikoillaan koko päivän ajan. 

Pienten googlailujen jälkeen huomasin,
että näitä myydään edelleen ainakin Citymarketissa vähän vaajaalla kahdellakympillä! Vaan paketti ja ulkomuoto on muuttunut. Luin myös, että tätä suositellaan käytettävän 40-50 ikävuodestä lähtien. Heh, eikai se oo niin tarkkaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti