9/18/2013

Rentoa meininkiä

IMG_3775-horz
pants - here!

Mä unohdin edellisen postauksen yhteydessä ihan täysin mainita näistä ihanista housuista! Housut on saatu siis Oasapilta yhteistyön merkeissä, ja materiaaliltaan ovat vähän jumppahousumaiset. Tosi rennot ja viileät, sekä ennen kaikkea pehmeät päällä! En välttämättä lähtis näiden kanssa ihmisten ilmoille, mutta rentoutensa vuoksi on ne eksynyt mun päälle useamman viikon ajan, kun mä oon pitkän koulupäivän jälkeen rojahtanut sänkyyn. Malliltaan ne on siis vähän "haaremimaiset" ja lahkeet kapenee nilkkoihin päin mentäessä. Mun kilometrijalkojen vuoksi nämäkin pöksyt oli lahkeista vähän lyhyet, mutta näin ainoastaan kotona käytettynä se ei onneksi ole haitta eikä mikään!

2 kommenttia:

  1. tosi söpön näköset noi pussitukset noissa housuissa :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Niihin mäkin tykästyin, vaikka muuten vähän hassun näköset just ton pituuden takia onkin :-)

      Poista