12/09/2015

UUSIA FAKTOJA

 Näytin pienenä ihan kiinalaiselta. En huijaa enkä liioittele lainkaan – pikimusta tukka ja pienet viirusilmät. Monet kaverit on noi kuvat ensikertaa nähdessään oikeasti kysyneet, että onko mun vanhemmat kertoneet mulle jo, että mut on adoptoitu :-D

En oo ikinä pyörtynyt. Muutaman kerran jumpissa on vähän heittänyt päässä, mutta sekin on ollut tosi kaukana siitä itse pyörtymisestä.

 Mä tarviin jokaikinen viikko sellaisen pienen oman hetken. Mun ei tarvitse tehdä mitään ihmeellistä, kunhan vaan saan olla yksin. Ilman tätä hetkeä oon helposti tosi stressaantunut, hermostunut ja ehkä jopa vähän surullinenkin. Ainakaan nyt ei tuu mieleen mitään viikkoa, milloin tämä ei olisi onnistunut. Sen hetken ei siis tarvitse olla puolta tuntia tai tuntia pidempi, joten sellainen tulee helposti vietettyä vähän väkisinkin (arki-)iltaisin.

 En oo ikinä murtanut yhdenyhtäkään luuta! En edes pikkuvarpaan, vaikka oon molempia aika ahkeraan potkinut sohvan kulmiin :-D

 Voisi pikkuhiljaa olla aika jo muuttaa tämä kohta – en ole koskaan nähnyt Titanic-elokuvaa. Ja jos ollaan ihan rehellisiä, en tykkää katsella elokuvia ollenkaan. Elokuvateatterissa ne ehkä vielä menee, just ja just, mutta mulle on jotenkin todella haastavaa istua useampi tunti paikoillaan :-D Sama kirjojen lukemisen kanssa... Kuka pystyy keskittymään?!

 Olin lentokoneessa ensimmäistä kertaa vasta vuonna 2010, eli 14-vuotiaana. Ja sen jälkeenkin olen ollut lentokoneessa vain kolme kertaa (tai kuusi, jos lasketaan meno- ja paluumatkat erikseen)!

 Oon ihan per...leen herkkä. Siis oikeesti, voin luvata, ettette oo tavannut ihmistä, joka itkis herkemmin kun minä :-D Niin ilosta kuin surusta ja niin tuntemattomien ja tuntemienikin ihmisten asioista. Muutaman kerran ollut töissä ja koulussa vähän kiperät paikat, kun koittanut niellä kyyneleitä... Aika monet purskahtais vaan nauramaan, kun kuulis, mistä kaikesta mä parun :-D

 En suutu kovin helposti, mutta auta armias, jos mua oikeasti pelottaa, ja joku vitsailee asian kanssa tai ärsyttää tahallaan. Helvetti on irti :-D

 Tykkään etsiä kaikkien tunnettujen henkilöiden osoitteita Fonectasta. Ei, en ole mikään pedofiili, mutta oon jotenkin tosi utelias, ja haluan nähdä millaisella alueella kukin asuu! :-D Ja jos oon saanut puhelinnumeron käsiini, meen äkkiä whatsapista katsomaan, koska tämä on viimeksi ollut paikalla...

 Ennen vähän nuorempana punastuin ihan tosi herkästi! Oon vielä sellainen persoona, että ahdistun tollaisista todella helposti, joten hankittiin mulle lääkkeet estämään tota. Se punastuminen tapahtui vielä ihan todella oudoissa tilanteissa – sellaisissa, missä ei olisi mitään noloa tai muutakaan?! :-D Ja varsinkin, kun sitä vielä oikein alkaa ajattelemaan "älä punastu, älä punastu, älä punastu", niin se ainakin tapahtuu. Esimerkiksi esitelmätilanteissa mua jännitti sen takia, että punastun, ei se itse esiintyminen. Onneksi tosta on jo päästy yli ja nykyään osaan ottaa koko punastumisen rennommin! Nuorempana tutkin kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja, jopa leikkauksiakin, jotta ton saisi estettyä...

 Mun on aina, ihan aina pakko avata kaikki lukemattomat postaukset välilehtiin. Uusien postausten lukeminen ei onnistu niin, että avaisin postaukset yksi kerrallaan, vaan en on aina avattava kaikki omiin välilehtiinsä. Ihan sama, vaikka kone menisi kuinka jumiin! Oon muutenkin vähän liian ahkera noiden välilehtien käytön kanssa...:-D

 En tykkää yhtään puhua puhelimessa. Tai tykkään, mutta jos joku soittaa mulle ilman, että tiedän siitä etukäteen, niin yleensä oon vaan vastaamatta ja soitan myöhemmin uudelleen tai laitan viestiä. En tiedä miksi? Jotenkin tuntuu, että puhelimessa puhuessa aikaa menee ihan hukkaan, kun ei voi samalla tehdä mitään, toisin kuin esimerkiksi ääniviestejä lähettäessä :-D

 Jos mä kerran pitkitän jonkin asian tekemistä, pitkitän sitä jatkossakin. Hyvänä esimerkkinä toimii autokoulun todistus harjoittelu- ja syventävän vaiheen suorittamisesta, jonka suoritin huhtikuussa. Miettikää, kahdeksan kuukautta sitten, enkä oo vieläkään saanut vietyä sitä poliisille!

 Mulla on todella, todella ärsyttävä tapa aina alottaa postauksia, mutta kuitenkin olla tekemättä ja kirjoittamatta niitä loppuun saakka. Tämän takia mulla on tälläkin hetkellä luonnoksissa seitsemän postausta keskeneräisenä... Onko muka oikeasti liian vaikeaa tehdä aina yksi postaus valmiiksi asti, ennen kuin seuraavan aloittaa?!

25 kommenttia:

  1. Mulla on kans sama ongelma noiden välilehtien kanssa! Käytän niitä koneella, tabletilla ja jopa puhelimella mahdollisimman paljon :D Varsinkin jos nettishoppailen niin saatan selata esim. zalandolta monta sivua ja naputella kiinnostavia juttuja välilehtiin siihen asti kunnes alkaa koko kone jumittamaan :D Ja mua alkaa jotenkin tosi paljon ärsyttämään jos ihmiset käyttää ihan normaalia hiirtä ja siltikin avaa ne välilehdet sillain, eka oikean puoleista nappia ja sitten sieltä se "avaa linkki uudessa välilehdessä"! Oon kaverillekkin monta kertaa sanonut että sitä hiiren rullaa painamalla pääsee paljon helpommalla mutta EI! ugh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, haha! Mua ärsyttää myös toi, kun joku asia tehdään vaikeimman kautta, vaikka saman saisi tehtyä ihan yhellä klikkauksella! :-D Toi nettishoppailu on kaikista pahin... Varsinkin, kun sit vielä tuntuu, että on ehkä muutaman tuotteen avannut välilehtiin, mutta sit huomaakin et siellä on niitä parikymmentä :-D "Oho"...

      Poista
    2. Kaikilla ei oo sellasta hiirtää UGHHHHHHH UGHHHHHH

      Poista
    3. Ai, mä en oo nähnyt sellaisia hiiriä! :-D

      Poista
  2. Apua en tienny, että joku muukin tekee tota fonecta whatsapp juttua. Haha onneks en oo ainut!! :-D

    VastaaPoista
  3. ärsyttää kun koko ajan hymiöitä tekstissä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jopas on ärsytyksen kohteet sullakin, haha :-) Sattu vaan osa olemaan sen verran hauskoja faktoja, etten viitsinyt mitään tosikkoa esittää, kun en sellainen muutenkaan ole! :>

      Poista
  4. Mistä saat osoitteita ja numeroita :D eiks ne oo yleensä salaisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan Fonectasta, niinkuin tekstissäkin mainitsin! Ei mulla ihan niin paljoa aikaa ole, että alkaisin niitä selvittämään, jos ei helpoimmalla tavalla heti löydy :-D

      Poista
  5. Kannattaa muuten viedä toi autokoulutodistus poliisille tän kuun aikana! Mulle sanottiin autokoulussa, että ajokorttilupahommat siirtyy tammikuussa trafille, eikä enää tiedä mihin nää todistukset on toimitettava ja miten se uus ajokortti tulee sulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kuulin tosta myös joku viikko sitten! Nyt se onkin onneksi jo viety. Ihme vaan, miten kauan ihminen jaksaa tollasia lykätä...:-D

      Poista
  6. Mun mielestä ärsyttävintä on jos kaveri ei oo vastannu mut tulee viesti et olit soittanu tai vastaavaa arrggh

    VastaaPoista
  7. Paljon löytyi tuttuja faktoja, erityisesti toi välilehtijuttu! Luulin et oon ainoo joka tekee noin:D avaan aina kaikki maholliset linkit uusiin välilehtiin, erityisesti nettishoppailussa se on niiiin paljon kätevämpää kun ei tarvi joka kerta palata takaisin ja ettii mihin jäi. Ja sit yhtäkkiä niitä välilehtiä onkin parikymmentä ja kone alkaa käymään vähän kierroksilla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompas helpottava kuulla! :-D Ja joo, viimeistään siitä, kun kone alkaa hurisemaan entistä kauheammin ja alkaa lagailemaan, tajuaa, että taitaa olla "muutama" välilehti liikaa auki... Miten siinä aina käy niin?!

      Poista
  8. Tuo postausten aloittaminen on niin helppoa, mutta itselläkin jää monesti kesken, kun tulee jotain muuta kiireisempää.. Itsellä varmaan kymmeniä keskeneräisiä juttuja odottelemassa. Huvittavinta on, että useimmiten en edes jatka niitä, vaan aloitan kokonaan uuden.. hehe..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, sitäpä juuri! Eli koko työ menee ihan hukkaan :-D Ehkä mä vielä joskus opin hoitamaan yhden asian kerrallaan!

      Poista
  9. Hahhah teen itekki tota stalkkausta fonectassa ja whatsapissa enkä oikeestaan tiiä miks oon niin kiinnostunu :D mut just illallaki pakko aina kattoa jotkut tietyt henkilöt läpi millon ne on ollu viimeksi paikalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en tiedä, mitä mä sillä tiedolla teen, mutta jotenkin se on vaan pakko tehdä! :-D

      Poista
  10. Ihania faktoja sinusta, näitä on aina kiva lukea! :)
    Tosi hauska toi julkkistne stalkkaus, ei ole tullut mieleenkään XD

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
  11. Mitä tykkäsit siitä nyxin stockholm soft matte lip creamista?:)

    VastaaPoista
  12. Löysin sun blogin NSB-ryhmästä. Oon nyt ihan koukussa tähän! Sulla on tosi mielenkiintosii postauksia ja tykkään niistä panosta/pihistä & videoistas eniten :-) Mulla on ihan sama juttu et oon ihan yliherkkä poikaystävä välil nauraa ku itken jollekki jos luen netistä esim et jonkun koira on kuollu tms, ihan tuntemattomienkin asioille. Varsinki jos jonkun läheinen on menehtynyt :-(

    VastaaPoista