8/04/2015

NÄITÄ TUOTTEITA EN SUOSITTELE

P1010614
ORIFLAME True Perfection Perfecting -päivävoide
Tuotekuvauksessa kerrotaan, että tuote olisi todella kosteuttava, mutten oikeen vakuuttunut. Ihan ok kosteuttavaa, mutten kyllä huomannut, että rasva olisi vaikuttanut vielä 24 tunnin päästäkin (mitä siis luvattiin). Ainakaan mun iho ei näytä todellakaan elinvoimaiselta tämän käytön jälkeen, vaan pikemminkin rasvaselta ja hieman jopa likaiseltakin. Pahin miinus tässä tuotteessa on ehdottomasti se, että vaikka rasvan olisi levittänyt parikin tuntia ennen meikkaamista, lähti se "kuoriutumaan" pois pohjustus- ja meikkivoidetta levittäessä, vaikka kuinka koitti olla varovainen ja "hellä".

P1010609-horz

ORIFLAME The ONE IlluSkin -meikkivoide

Mä veikkaan, että tästä meikkivoiteesta en pitänyt sen takia, että se ei vaan sopinut mun iholle. Voide oli tosi litkua ja sitä oli jopa vähän hankala levittää sen takia, se jätti ihon ihan punaiseksi (?!) ja peitti todella huonosti. Se kuitenkin tuntui iholla tosi kevyeltä ja ohuelta, jonka takia vähän harmittaakin, että muuten se ei oikeen sopinut mulle.

ORIFLAME The ONE IlluSkin -meikinalusvoide

Saman sarjan meikinalusvoide oli myös virheostos, koska se jätti ihon tosi tahmeaksi ja tuntui iholla todella paksulta. Tätä levittäessä se itse voide katosi johonkin, ja tota menikin ihan järkyttävä määrä yhdellä meikkauskerralla, jos halusi levittää sitä kaikkialle kasvoihin. Tosta kuvasta vähän näkyykin, että sitä on tuolla pohjalla varmaan reilu sentin verran, enkä ehtinyt kovinkaan montaa kertaa tota käyttämään... 

P1010625

OSiS+ Dust It -mattahiuspuuteri

Tuotteen tarkoituksena on antaa hiuksiin lisää rakennetta ja volyymia. Mun tukka jäi tämän tuotteen testaamisen jälkeen älyttömän tahmeiksi ja todella likaisen näköisiksi. Lisäksi tota oli jotenkin todella hankala levittää/laittaa hiuksiin, mutta mä nyt oonkin tottunut sellasiin suihkutettaviin hiuspuutereihin/kuivashampoihin!

P1010650
P1010652

DERMOSIL poskipuna

Tämä on jo todella vanha tuote, joten sen takia en löytänyt tälle enää mitään omaa nimeäkään. Voi tietenkin olla, että johtuu vaan siitä, että tuote on vanha, mutta mä en saa tätä levittymään ollenkaan tasaisesti. Sävy on mun mielestä todella kiva, mutta tämä jää poskille ihan laikukkaaksi , vaikka kuinka huolellisesti levittäisi.

P1010592-horz

MUA Pro-Base Prime & Conceal Correcting Cream -peiteaine

Tämän postauksen tuotteista tämä MUA:n peiteaine oli suurin pettymys. Odotin tältä niin paljon, koska olin lukenut monta postausta, jossa tätä oli hehkutettu. Ehkä ei vaan sopinut mulla, ehkä en vaan osannut tätä oikealla tavalla levittää, mutta vaikka kuinka vähän tuotetta koitti laittaa, jäi se väkisin ihan liian keltaiseksi. Vaikka päälle olisi tuputtanut varovasti meikkivoidetta, niin ei, ei auttanut. Enkä mä nyt tiedä, veikö tämä niitä tummia silmänalusiakaan kovin hyvin pois...

P1010640

MUA Pearl Eyeshadow, shade Oyster

Toinen MUA:n tuote; vaalea vähän glitterinen luomiväri. Mä en oo ollenkaan luomiväri-ihmisiä, mutta yhden euron hinnan vuoksi tilasin tämänkin testiin silloin jokunen aika sitten. Pieni pettymys; koko luomiväri oli todella jauhoista ja varisi luomilta heti mun ripsille ja alaluomille. Koitin myös sormella tuputella tota varovasti, mutta ei, koostumus oli silti todella jauhomainen. Voi olla, että tuo(kin) oli vain jokin maanantaikappale, mutta tämän perusteella en ainakaan suosittele!

Haluatteko samantyylisen postauksen tuotteista, joita mä taas suosittelisin lämpimästi?

27 kommenttia:

  1. Osiksen dust it on kyllä hiuspuuteri eikä kuivashampoo, siihen rasvaisuuteen sen ei siis tarvitsekaan vaikuttaa. Sen sijaan sen tarkoitus on karhentaa hiuksia ja meille liukashiuksisille se on ihan luottotuote(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa... No se selittääkin jo sit aika paljon! :-D Mä meinaan hankin tän kaverin suosittelemana ja ainakin jäin siihen käsitykseen, että tämä olisi kuivashampoo, mutta hyvä, että asia tuli nyt "vihdoin" ilmi! Ei kuitenkaan sopinut mun tukalle, kun jotenkin jätti inhottavan näköseksi ja tuntuseksi tukan. Mut kaikki tuotteet ei voi kaikille sopiakaan!

      Poista
  2. Mun mielestä Uino käyttää noiya hiuspuutereita ja laittaa sitä silleen että ihan vähän tuputtaa johonkin hiusten väliin ja sitten "hankaa" siitä päältä... Vaikea selittää mutta jossain videossa se näytti miten se sitä käyttää :) ja kuulemma tosi hyvin kohottaa tyveä kun näin tekee ja riittää että seuraavana päivänä taas vähän "hankaa" siitä päältä niin se puuteri "aktivoituu" uudestaan ja toimii taas hyvin! :D toivottavasti sait ees jotain selkoa hehe.. Googlettamalla varmaan löytyy se video jos kiinnostaa :) ps. Aika surkeita ilmeisesti Oriflamen tuotteet, alkuun aattelin että tää on joku Oriflamen sponssipostaus että annatpas hyvän vaikutelman noista tuotteista haha! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä hämärästi muistan tollasen videon! Ehkä pitää vaan testata uusiks ja ottaa enemmän selvää tosta tuotteesta, kun näköjään oon käyttänyt tota ihan väärin. Kiitos sulle siis tästä haha!

      Ja joo, noi Oriflamen tuotteet oli jotenkin aika suuri pettymys, vaikka muuten meiltä löytyy niiltä paljonkin tuotteita. Luulen, ettei noi Oriflamen ja Dermosilin meikkituotteet oo mitään kovin hyviä, vaikka tykkään tosi paljon niiden suihkusaippuoista ja rasvoista ja muista! Tai sit vaan oon liian tottunut ja jämähtänyt käyttämään vaan tota Nivean perusrasvaa :-D On Oriflamella kyllä pari juttua, jotka on ihan lemppareita ja niitä meikkipussin must have -tuotteita, mutta niistä lisää sit toisessa postauksessa. Ja ei, ei ollut mitenkään sponsoroitu! :-D

      Poista
  3. Kuvailussasi mainitset,että sydäntäsi lähellä ovat eläimet. Miksi sitten käytät eläinkoe testattua kosmetiikkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä aiheesta mä voisin jauhaa ikuisuuksiin. Sama juttu kuin lapsityövoimalla tehtyjen vaatteiden kanssa. Tietenkin vältän niiden käyttämistä, mutta ei tuo lopu sillä, että mä jätän niitä ostamatta ja käyttämättä. Ihan samalla tavalla niitä tehdään silti, ostin mä niitä tai en. Tietenkin koitan vähän katsoa tuotteiden tietoja, mutta jos mä oikeasti oon todennut jonkun kosmetiikkatuotteen tosi hyväksi ja mulle sopivaksi, en jätä käyttämättä sitä sen takia, että se on testattu eläimillä. Ja siltikin olen hyvin eläinrakas, ja tiedän paaaljon ihmisiä, jotka toimii ja ajattelee samalla tavalla kun minä :-)

      Poista
    2. Suosittelen tutustumaan myös oikeasti eläinystävällisiin tuotteisiin. Ihan sama ajatteliko muut samoin kuin sinä, meikkien testaus eläimillä on kuluttajan vika. Mitä useampi alkaa käyttämään eettisempiä tuotteita, kysyntä vähenee ja oikeasti ekologisempien tuotteiden kehittäminen kasvaa. Eikös niin?

      Poista
    3. Muttakun ei oikein tunnu siltä, että asia olisi varsinkaan parempaan suuntaan muuttunut viime vuosien aikana... Sen takia mun mielestä on aika realistisesti ajateltuna ihan se ja sama, oonko mä käyttämättä niitä paria eläintestattua tuotetta vai en, oon kuitenkin vaan yks henkilö ja niitä, jotka niitä käyttää on niiiiiiiiiiiiiin paljon :-(

      Poista
    4. Jokanen ihminen voi omilla pienillä teoillaa ja valinnoillaan vaikutta tähän maailman mennoon. Ei tää koskaan parane tästä mihinkään suuntaan, jos ajattelee, että ei omilla teioilla oo merkitystä! Meinailen vaan sitä, että kaikki asiat lähtee liikkeelle pienestä, joten pitäis unohtaa "ne muut", jotka kuitenkaan ei tee asioille mitään, ja antaa mennä vaa! Enkä mie tarkota tätä laisinkaan pahalla, vaan aattelin vaan antaa mennä, ja kerttoo mitä ajattelen :--)

      Poista
    5. Onhan toi ihan totta, mutta oon vaan aina ajatellut noin (kaikissa asiossa) ja se on jotenkin jäänyt mun päähän :-( En kuitenkaan koe itseäni kovin pahaksi ihmiseksi tai ei-eläinrakkaaksi, jos mun noin kymmenen kosmetiikkatuotteen joukosta löytyy yksi tuote, jota on testattu eläimillä. Kun muuten en kuitenkaan sellaisia tuotteita käytä :-)

      Poista
    6. ...tai millään tavalla tota toimintaa tue!

      Poista
    7. Joskus on valttia ajatella toisin kuin muut. Aiemmin oli vähemmän ja hankalampaa olla esim. Vegaani,kuin nyt: se on yleistynyt. Yksitellen pienillä teoilla esim. Vegaanius on yleistynyt,ja nyt ekologisten tuotteiden määrä on kasvanut hurjasti! Kyllä omilla valinnoilla on suuri merkitys tulevaisuuteen,sillä muutosta ei ikinä tule jos joku ei muuta omaa tapaansa ajatella.

      Poista
    8. Kannattaa oikeasti katsoa mitä merkkiä käyttää ja miten ja missä tuotteet valmistetaan. Mm. Oriflame ei kuulu eläinkokeettomien kosmetiikkojen listaan! :( laukussasi voi siis olla useita eläinkokeita tukevia tuotteita,tietämättäsi. Se ei ole eläinrakkautta. :(

      Poista
    9. Tiedän, siitähän tuossa ylempänä koko ajan keskusteltiinkin.

      Poista
    10. Ihan mahtavaa että joku uskaltaa ottaa tän puheeksi! Just tollasten ajattelutapojen takia asioiden eteneminen hidastuu! Ens kerralla Essi ota selvää tuotteiden alkuperäst,älä mieti miten muut miettii vaa mikä oikeasti on järkevää ja tärkeintä! Sen jälkeen voit sanoa ittees eläinrakkaax!!

      Poista
  4. Oon käyttänyt kyseistä Oriflamen meikkivoidetta ja meikinalusvoidetta, mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa. Pienikin määrä alusvoidetta riittää :-) Mutta tässäkin vaiheessa voi sanoa et kaikilla on eri mielipiteitä. Muuten tosi kiva, erilainen postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! Mä en jotenkin ollenkaan saanut sitä hyvin levittymään ja tuntui, että se voide jämähti just siihen paikkaan mihin sen ensimmäiseksi laittoi eikä levittynyt siitä enään sit muualle :-( Mut niin kun sanoit, niin kaikille ei kaikki tuotteet sovi! Hyvä kuitenkin et on sulla toiminut, Oriflame kun on kuitenkin aika "arvostettu" brändi.

      Ihana kuulla, vähän sellaista erilaisuutta tällä postauksella hainkin! :-)

      Poista
  5. Eikö oo toi poskipuna dermosilin eikä oriflamen? :) Ite oon kokenu dermon meikit huonoiksi, mutta rasvat ja saippuat on todella hyviä! Ja mielellään jään odottamaan toista postausta suosittelemistasi tuotteista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi p... Mä oon ollut näköjään ihan muissa maailmoissa tätä kirjoittaessa. Kiitos kun korjasit!

      Samanlaisia kokemuksia mulla/meilläkin! :-) Jihuu, kiva kuulla!

      Poista
  6. Mulla oli tuota samaa oriflamen päivävoidetta ja voi että oli kamalaa! Olisi tosiaan varmaan aamuyöllä pitänyt nousta sängystä sitä levittelemään, jos olis samana päivänä tahtonut vielä meikatakin... Lopputulos meikkivoiteen kanssa oli aina sellanen liskon iho, kun päivävoide kuoriutui alta pois. En suosittele!

    http://catsatemybrains.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, just sama juttu mulla! Odotin tolta jotenkin niin paljon, kun se kuitenkin on Oriflamen, mutta ihan karmeeta tavaraa. Tosin kaverilla on tuosta voiteesta se yövoide-versio, ja se on kuulemma tosi hyvää. Tosin varmaan just sen takia, että se on ehtinyt yön aikana jo imeytymään kunnolla...

      Poista
  7. Tälläset postaukset on kans hyviä, sillä nykyään kaikki on vaan yhteistyö postauksia, joissa hehkutetaan jotain tuotetta, joka ei sitten oikeesti olekaan hyvä :--/

    www.lauraahs.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäätte noinkin paljon! :-) Usein monet postaukset menee just siihen hehkuttamiseen, vaikka aina ei oikeasti bloggaaja edes kerro rehellistä (negatiivista) mielipidettään... Mä oon pitänyt sen kannan, että kerron aina rehellisesti mielipiteeni, vaikka miten olisi sponsoroitu postaus :-)

      Poista
  8. Aika kiva kun joku välillä rehellisesti kritisoikin jotain tuotteita, eikä aina vaan ylistämällä ylistä kaikkea :) Ihan hauska oli lueka tämmöistäkin!

    Jännä kuitenkin et poskipunasta voi antaa negatiivista feedbäkkiä, olen kuullut että poskipunat ei oikein voi olla kauhean huonoja, oli ne sitten halpoja tai kalliita :D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä en ookaan tollasta poskipunajuttua kuuullut ennen! :-D Voi toki olla, että on johtunut huonosta siveltimestäkin.

      Poista
  9. Tosi hyvä postaus. Mulle tuli negatiivista kommenttia siitä, kun en kehunutkaan pelkästään yhden LivBoxin sisältöä. Ne tuotteet oli oikeasti huonoja/ei ollut mun mieleen niin mitä sitten ois pitäny sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi on jotenkin tosi inhottavaa kun kaikki ajattelee, että bloggaajat kehuu kaikkia tuotteita! En mäkään muista, että kovin moni yhteistyön kautta saatu juttu on ollut negatiivinen, mutta mä kysyn/suostun aina vaan sellaisiin yhteistöihin, minkä tuotteista oon kuullut pelkästään hyvää tai oon itse niitä aiemmin jo testannutkin. Enkä usko, että oon ainoa joka näin ajattelee/menettelee! :-)

      Poista