4/04/2014

Maailman paras hiusöljy

Seuraava tuote on todellakin ansainnut oman postauksensa: Loreal Elvitalin Extraordinary Oil hiusöljy! Mä en tiedä, odotanko mä yleensä liikoja näiltä hiusöljyiltä sun muilta tehohoitojutuilta, mutta melkeen aina yllämainittujen tuotteiden kohdalla niiden käyttäminen on jäänyt siihen yhteen purnukkaan, enkä ole siis kokenut sitä niin hyväksi, että ostaisin uudelleen. Oon menettäny uskoni oikeestaan kaikkiin näihin, mutta kun eräs kaveri on ollut tän kyseisen hiusöljyn vakiokäyttäjä jo kauan, päätin mäkin vähän lainailla hänen hiusöljyään ja niinhän siinä kävi, vaikka en todellakaan tätä odottanut: rakastuin! Oikeasti ainoa hiusöljy, joka mun mielestä on tehonnut niin miten sen luvataan tehoa, on ollut tämä. Aikaisemmin mun piti ostaa vastaava hiusöljy (merkiltään Cutrin), mutta ainakin näin alkuun mä päädyin tähän, koska tä on melkeen puolet halvempi kun vastaava Cutrinin, ja niinkun sanoin  tän yhden kokeilukerran perusteella vaikutti tosi hyvältä.

tämätääää

Mun omakohtaiset kokemukset tästä on siis todella hyvät ja kuuluu ehdottomasti mun vakiohiustuotteisiin. Vaikka mä miten paljon käytän kosteuttavia hoitoaineita ja hiusnaamioita, ei ne tunnu auttavan miltei ollenkaan... Kuivat latvat tekee koko hiuksista ihan hirveen ruman ja huonokuntosen näköset, enkä pystyis enää olla päivääkään käyttämättä tätä! Voisin myöhemmin ottaa pienet vertailukuvat ilman tota öljyä ja sen kanssa, jotta tekin varmasti vakuuttuisitte tän tuotteen laadusta  ellei sitä siis vielä ole tapahtunut? ;-)

Omani mä ostin ihan Sokokselta, mutta uskon, että näitä löytyy myös esimerkiksi Stockmannilta ja mahdollisesti myös hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista! Hintaa tällä on siinä kymmenen euron tienoilla, mikä ei ole ollenkaan kova hinta näin hyvästä tuotteesta. En tiedä tehooko tä kaikilla, mutta mä oon ollut enemmän kun tyytyväinen tän parin viikon ajan kun oon tota päivittäin käyttänyt!

Onko siellä ruudun takana vielä joku vai oonko yksin? Ollut ihan hirveen hiljaista kommenttipuolella tai ylipäätään koko blogissa katsojamäärään viitaten :-(

11 kommenttia:

  1. no täällä ollaan ja pysytään :)

    VastaaPoista
  2. Paljonko sulla sitten on kävijöitä päivässä kun lukijoitakin on kuitenkin noin monta :o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en postaa niin hyvä jos on edes 100 kävijää päivän aikana, mutta niinä päivinä ku oon julkassu postauksen ni ehkä 300 just ja just...:-(

      Poista
  3. Täällä kans yks samaa tuotetta käyttävä! Toi on oikeesti ihan parasta :) Pörröisyydestä ei oo ton jälkeen enää tietookaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tosiaan olekaan! Ah, pysyy niiiiiin varmasti mun luottotuotteiden joukossa ;-)

      Poista
  4. Olen sun kanssa samaa mieltä, kyseinen hiusöljy on jotain aivan ihanaa ja mahtavaa ! :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. heh täällä yks lukija! :-D ei vaan tuu kommentoitua oikeen ikinä, vaikka aina postauksen luen ja tykkään :(
    mutta joo ois tosi kiva kyl nähä vähän vertailukuvia niistä hiuksista, on meinaan itelläki sen verran kuivat latvat, et toi kuulostais tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän, ei munkaan tuu ikinä kommentoitua kenenkään blogeihin...

      Koitan ottaa joku päivä! :-)

      Poista
  6. mäkin ostin pari kuukautta sitten ton kokeiluun ja tällä hetkellä toi on yks lemppari hiustuotteista! joka aamu ja ilta tota tleekin laitettua hiusten pituuksiin ja kyllä mä ainakin oon huomannut latvoissa eron entiseen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Toivottavasti toi ei poistu kaupoista ikinä, ainoa tuote mikä on oikeesti hyvä ja toimiva... Varsinkin hiusöljyjen suhteen!

      Poista