4/09/2014

White fluffy friend

jee

Tässä teille vähän parempia kuvia tuosta uudesta yhteistyön kautta saadusta takista. Ihana valkoinen kaveri, joka tosin pääsee useemmin päälle vasta monen kuukauden päästä! Tämän takin mä siis valitsin tilaisuuden tullessa uuden yhteistyökumppanini Sheinsiden* sivuilta. Valinta ei ollut tietenkään helppo noin isosta valikoimasta...

Mielessä kävi tietenkin kaiken maailman kesätopit ja paidat, mutta oon halunnut tästä takista sitä H&M versiota jo tosi kauan, enkä tälläsen paikan tullen voinut muuta tehdä, kun tilata ton kotiin, vaikka se nyt saakin olla jonkun aikaa kaapissa, ennenkun tulee taas viileämmät ja ajankohtaisemmat ilmat tälle! Mä tilasin tän takin M-kokosena, joka oli ihan sopiva ohuen paidan kanssa, mutta ois voinut olla myös L, jotta mahtuis sitten pakkasilla neulekin alle... Noo, toivottavasti mikään jääkausi ei yllätä meitä ens talvena! Suora linkki takkiin tässä.

Henkilökohtaisesti mä ite tykkään tästä tosi paljon, ja oon kyllä tyytyväinen, että valitsin tän niiden kesätoppien sijaan! Enköhän mä Berliinistä löydä kuitenkin ihan tarpeeksi kivoja kesävaatteita, kun esimerkiksi Forever 21 ja Bershka on ihan meidän hotellin läheisyydessä...;-)

Mitä mieltä ruudun toisella puolella ollaan? Mä oon näköjään lämmennyt vähän liikaakin näille takeille, joissa on toi vyö lantiolla...

5 kommenttia:

  1. Toi takki o aiva älyttömän ihana!! Sopii sulle tosi hyvin. Mistä toi sun ruutupaita on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin se on ihana! :-) Ruutupaita on H&M.

      Poista
  2. Onpas söpö takki! Luulin aluksi (otsikosta huolimatta), että se on vaaleanpunainen... :D Senkin värisenä vois olla tosi suloinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kieltämättä näyttää vähän sellaselta haaleanvaaleanpunaiselta! :-)

      Poista
  3. Aivan ihana takki!

    Miten mä en oo aiemmin löytänyt sun blogiasi?! Onneksi nyt löysin! Sait uuden lukijan. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista