4/14/2016

KOLME RAITAA

Moi tyypit! Mä koitan pysyä asian ytimessä tässä postauksessa eli kengissä. Se on kuitenkin aika hankalaa, koska mä oon tällä hetkellä niin innoissani ja iloinen! Mä meinaan sain töitä. Saavutuksena pidin jo työhaastatteluun pääsyä ja oon niin kiitollinen, että mm. mut oli valittu sieltä monien, monien hakijoiden joukosta.

Takaisin siihen postauksen aiheeseen – uudet kengät! Mä oon vähän kyllästynyt Converseihin osittain myös senkin takia, ettei ne valkoset pysy valkosina kovin kauaa, vaikka niitä kuinka pesis. Jossain vaiheessa se lika pinttyy kankaaseen niin pahasti kiinni, ettei se enää lähde ollenkaana pois. Sen takia päätinkin, etten tänä vuonna aio enää ostaa uusia Converseja, vaan ostan jotkut muut valkoset tennarit niiden tilalle! Ja kuvista voikin päätellä, että päädyin suosittuihin Adidaksen tennareihin. Kokovalkoisina ja kokonahkaisina!

P1018218P1018234P1018211P1018217P1018213P1018225


ADIDAS ORIGINALS, SUPERSTAR FOUNDATION FTWR WHITE (gifted)

Toki nämä on vähän kookkaammat kuin Converset, mutta uskon, että se on vaan tottumiskysymys. Nää on päässyt jo paljon käyttöön ja ootin kenkien saapumista kun kuuta nousevaa, minkä huomaa myös siitä, etten malttanut edes kuvata näitä ennen käyttöönottoa...:-D Sorit siitä, haha!

Kengät on siis tilattu Footwayltä, joka on jo aiemmin todettu oikein hyväksi kenkienshoppailupaikaksi! Ei ole ikinä pettänyt, eli suosittelen kyllä lämpimästi :-) Asiakaspalvelukin pelaa!

14 kommenttia:

  1. Ihanat !! Nää kokovalkoiset on mun mielestä paljon hienommat kun ne, missä on mustat raidat :D Tykkään, asukuvia näiden kanssa..? ;)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään näistä enemmän! :-) Ja varmasti on tulossa, sen verran paljon päässeet nyt jo käyttöön!

      Poista
  2. noi on vaan niin täydelliset kengät! <3 itellä on kanssa mielessä tilata noi, ja katoinkin nyt tuolta footwayn sivuilta, niin näyttäis että heillä ois myös junior koossa toi sama kenkä ja samaa kokoakin on (37) niin osaatko sanoa vastaako ne toisiaan? Ois nimittäin tosi paljon halvemmat, mutta mietityttää onko koko sit ihan sama aikuisten ja lasten kengissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä oon muilta kuullut, niin vastaa! Kuulemma täysin sama malli lasten kuin aikuistenkin kengissä samassa koossa! :-)

      Poista
  3. Noi on aivan täydelliset!! Kelpais kyllä paremmin kun hyvin omaankin kenkäkaappiin...Ja onnittelut uudesta työpaikasta muuten!:-)

    www.sarajhs.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä, ja niin helppo yhdistää asuihin! Kiitos kovasti! <3

      Poista
  4. Ah, niin ihanat kengät! Mä oon tässä jo tovin arponu noiden ja mustaraidallisten välillä, saas nähä kumpiin päädyn ;D

    Ja hei superisti onnee työpaikasta! Kävispä itelläkin pikapuoliin lykky sen suhteen, tää turhanpanttina oleminen on "vähän" rasittavaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko et oot ainoa, joka on näiden kenkien välillä miettinyt! ;-) Kiitos paljon Anette! Mä toivon, että suakin onnistais mahdollisimman pian<3 Tiedän tunteen, niin turhauttavaa...

      Poista
  5. Ihan kiva postaus muuten a jotenkin häiritsee ettei kengistä ole koko kuvaa vaan pelkkiä yksityiskohtia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiinnitin itsekin tuohon huomiota, ne parit kokokuvat kengistä oli tietenkin heilahtanut/tarkentunut väärään paikkaan :<

      Poista
  6. Noi on todella kauniit ja jotenkin kivemmat kuin ne perinteiset :)!

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  7. Se rahapostaus (josta puhuit yks päivä snäpissä) olis tosi mielenkiintonen! :) ja geelikynsien teosta jotain vinkkejä tai sit video/postaus missä näkyy se koko kynsien tekeminen olis tosi kiva koska sun tekemät kynnet näyttää aina niin kivoilta!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sellainen on tulossa! :-) Samoin myös geelikynsien teosta, sitä on meinaan toivottu paljon. Kiitos! :>

      Poista