7/07/2014

RIPSET FESTARIKUNTOON

Juuri sopivasti ennen Summer Uppia mä käväsin jälleen viime viikon maanantaina ripsihuollossa, Kauneushoitola Melonissa. Näittekin jo tästä postauksesta kuvia mun ripsistä, kun huollosta oli kulunut aikaa neljä viikkoa, ja voitte huomata miten hyvin ripset pysyivät! Tätä ripsihuoltoa mä odotin innolla, koska tällä kertaa mä pääsin kauneushoitolan toisen kosmetologin, Ennin käsittelyyn. Annan tekemiin ripsiin mä olin todella tyytyväinen, ja nyt koettuani myös Ennin tekemät ripset, voin sanoa samaa hänen työstä! Mä sain paremmat ja hienommat festariripset kun osasin edes kuvitella ja molemmat työntekijöistä todellakin osaa toteuttaa mun toiveet mahdollisimman tuuheista ripsistä!

Koska blogissa on ollut nyt lähipäivinä parikin postausta koskien ripsiä, laitoin alle vain pari kuvaa. Jälkeen -kuva on otettu festariviikonlopun jälkeen ja ihan todellisen lopputuloksen ois saanut ikuistettua ennen festarointia... Anyways, mun mielestä ripset näyttää tossakin kuvassa tosi hyvältä, joten kuvitelkaa vain miten ihanat ne oli ennen festarihulinointia! ;-) Tällä kertaa mä varasin heti huollonkin neljän viikon huoltovälillä, joten sitä koskien ei tarvi laittaa yhtäkään muistutusta!

jejahhennenjajaälkeen

Vaikka mä koitin kuinka huolellisesti ja hyvin harjata ripset järjestykseen ennen kuvan ottamista, jäi sinne silti yksi mokoma kolo... Ainakin mua se häiritsee ihan järjettömästi, toivottavasti teitä ei ihan niin paljoa! :-D

Aikaisemmin tehdyt ripsipostaukset löydät tästä ja tästä!

Muistuttelen teitä vielä siitä, että Kauneushoitola Melonissa on edelleen voimassa ripsienpidennystarjous, jolla saat ripsienpidennykset 60 eurolla, kun normaalisti ne kustantaisivat 80 euroa! Tarjous on voimassa vielä tämän kuun ajan, älä missaa tätä! ;-)


Psst! Jos joukosta löytyy muita viikonloppunsa festareilla viettäneitä, muistakaahan tsekata muutamat edelliset postaukset, joita ovat mm. poikaystävän päällä kuvatut vaateuutukaiset ja ostosten esittelyä videolla!


*postaus toteutettu yhteistyössä Kauneushoitola Melonin kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti