2/05/2017

LANSEERAUSTA JA ALEKOODIA

Hei tyypit ja kivaa sunnuntaita! Toivottavasti teillä on vähän freesimpi olo kun mulla, vaikka sellanen näin sunnuntaina oiskin sallittua. Eilen tuli "juhlittua" Kikin ja Nepan läksiäisiä, mun rakkaat lähtee ensi lauantaina maailmalle... Mua vähän jännitti illan kulku, koska ollaan kaikki vähän itkupillejä, mutta ilta menikin tosi hyvin ja oli todella hauskaa. Tämä päivä onkin mennyt vaan kotona sohvalla maaten ja huomiseen aamuvuoroon voimia kerätessä...

Se ei kuitenkaan ollut tämän postauksen pointti vaan lanseerausjuttuja! Vaatteita ja asusteita myyvä verkkokauppa, varmasti monelle tuttu House of Brandon lanseerasi tänään kosmetiikkaa nettisivuilleen! Kosmetiikkatuotteita löytyy liki tuhat ja merkkejä Maybellinestä Essieen. Mua itseäni ilahdutti tämä erityisesti sen takia, että monet suosituimmat tuotteet on aina itse kaupoista loppu, joten sen takia kaipasinkin juuri tätä! Kunhan vaan tietää tuotteen sävyn, niin kelatkaa nyt miten helppoa on tilata tuote kotisohvalta ja tämän verkkokaupan kohdalla tuote on sulla jo parin päivän päästä tilauksesta! How cool is that.

Untitled #118

Kokosin ylläolevaan kollaasiin muutamia mua eniten kiinnostavia/parhaiksi todettuja tuotteita, ja voisinkin kertoa niistä testaamistani tuotteista teille parilla sanalla:

1 L'Oréal Paris Infallible Fixing Mist Tästä mä oon kuullut ihan lähiaikoina tosi paljon eri blogeissa ja youtubevideoilla, ja tätä ostaessa sain käydä neljässä (!!) kaupassa, ennen kun sen kätösiini sain. Odotukset oli korkealla ja ainakin näiden muutamien käyttökertojen perusteella voin sanoa, että 6/5. Antaa meikille ihanan "dewy"-lopputuloksen ja pitää meikin paikoillaan koko illan. Esimerkiksi eilisen baari-illan jälkeen oli meikit edelleen on fleek bailaamisesta huolimatta! Ajattelin vielä hankkia tuon saman sarjan pohjustusvoiteenkin, jos sen kanssa lopputulos olisi entistäkin parempi.

2 Maybelline Fit Me Concealer Mä oon testannut oikeasti monia peitevoiteita ja yksi, mikä voittaa jopa Macin Pro Longwear -peitevoiteen, on tämä. Peittävää, mutta kevyttä tavaraa. Aika vastaavanlainen mitä Urban Decayn Naked Skin -peitevoide, mutta vielä puolet halvempi! Tällekin antaisin arvosanaksi 6/5, ellen enemmänkin...

3 Essie Treatment Apricot Kun on tehnyt rakennekynsiä monen vuoden ajan, on tullut testailtua monia erilaisia kynsinauhaöljyjä. Osa toimii, osa ei. Ehdottomasti tehokkain kynsinauhaöljy on ollut suositun ja kehutun brändin Essien valikoimista löytyvä öljy. Hieman hintavampi, mutta tärkeintä, että toimii! Tämä ollut käytössä jo yli vuoden.

4 L'Oréal Paris Pure Clay Glow Mask Tästä mä oonkin puhunut jo aiemmin blogin puolella ja edelleen näytän tällekin peukkua! Poistaa ainakin pienimmät mustapäät ja näpyt ja jättää ihon superpehmeäksi ja "kirkkaaksi"! Tykkään. 

Näitä neljää tuotetta mä oon kokeillut ja kokemuksieni perusteella voin suositella niitä teillekin! Jos haluat testata jotain näistä mun lemppareista tai tilata muita tuotteita, niin käytäthän koodia COSMETICS, jolla saat ensi sunnuntaihin asti 20% alennuksen kaikesta naisten ja miesten kosmetiikasta! Verkkokaupan kauneus-osioon tästä

Mä alan painua pikkuhiljaa pehkuihin, koska aamulla soi taas herätyskello ihan kukonlaulun aikaan. Menkää te shoppailemaan uusia juttuja meikkipussiinne ;-) Hyvää yötä kaikille ruudun sillä puolen! 

4 kommenttia:

  1. Vieläkö seurustelet kun ei oo snäpissä eikä blogissa ollut mitään pitkään aikaan otosta? :o

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Nuo L'orealin kasvonaamiot houkuttelis kovasti.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi hyviä! Etenkin toi musta versio. Suosittelen testaamaan :-)

      Poista