12/07/2014

ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ

Mun itsenäisyyspäivät on aina kuluneet samalla kaavalla kuin sunnuntaipäivät, eli melkeempä vain kotona rentoutuen. Mun eilinen päivä kuluikin todella rauhallisissa ja kivoissa merkeissä! Nukuin aamulla pitkään (en oo muuten varmaan ikinä nukkunut noin hyvin!), join rauhassa aamukahvin ja piakkoin mammakin tuli istuskelemaan meille. Kuvailin parit myytävät jutut, otin kuvia postauksia varten ja vastailin pariin sähköpostiin. Päivemmällä heitin äitin ja isin kaverille viettämään itsenäisyyspäivää.

tämäääääääääääää

Aika pian sen jälkeen muutamat kaverit alkoivatkin valuamaan tänne meille päin ja pyöräytettiin heti muutama pellillinen pipareita! Koristelu oli kuitenkin se juttu, mitä ainakin minä odotin eniten. Pakkoa kuitenkin myöntää, että noista tuli ihan järkyttäviä! :-D Koristeluaineksia tosin oli hieman heikosti, mutta otetaan uusi yritys ensi sunnuntaina kun mennään taas kaverin ja mun serkkujen kanssa mummille leipomaan ne perinteiset joulupiparit! Siellä onnistuu ihan kaikki.

tämäää

Niinkuin jo mainitsinkin, tilailin muutamia Essien kynsilakkoja lisää ja lakkailtiinkin niillä kavereiden kanssa meidän kynsiä pitkin iltaa. Mulla vaan aina on se sama ongelma, etten tiedä mitä väriä laittaisin. Ja vielä kun kyseessä ei ole ne kaikista halvimmat kynsilakat, koitan välttää sitä lakkaa-poista-lakkaa-poista -kierrettä!

tämätääämäääääääääääääää

Vähän ennen päivän vaihtumista tytöt häippäs kotiin päin ja mä jäin yksin koirien kanssa hengailemaan kotiin. Kaivoin pakastimen syövereistä mozzarellatikkuja ja valkosipulipatonkia, mutustelin niitä tyytyväisenä ja selailin blogien uusia postauksia! Miksi noi mozzarellatikut on niin hyviä?! En liioittele yhtään jos sanon, että noiden jälkeen oli vähän plussapallo-olo... Niin hyviä, mutta niin rasvasia.

Vaikka en siitä mitään maininnutkaan, niin Linnan juhlien lähetys pyöri luonnollisesti taustalla koko illan. Ehdottomasti ihanin pari oli Sirpa ja Teemu Selänne (♥♥♥) , ja niitä kauniimpia mekkoja oli mun mielestä nimenomaan Sirpa Selänteellä, Jaana Pelkosella ja Elina Kiikolla.

Mitä siihen itsenäisyyspäivään tulee – mun mielestä tämä eilinen päivä ansaitsee pelkkää kunnioitusta. Minkälaista meidän elämä mahtaisi olla ilman isovanhempiemme uhrautumista?

Onko teillä jotain tiettyjä "perinteitä", mitä noudatatte aina itsenäisyyspäivänä?


Pssst! Käykäähän osallistumassa Bangerheadin lahjakortin arvontaan täällä!

2 kommenttia:

  1. Mulla ainakin itsenäisyyspäivän perinteisiin kuuluu perhe päivällinen, sekä tuntemattoman sotilaan katsominen :-D ja linnan juhlat!
    Sirpa ja Teemu oli kyllä munkin mielestä illan upein pari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin se tais aika monella muullakin mennä! Munkin oli tarkotus kyllä kattoa toi tuntematon sotilas, mut lopulta se meni ihan ohi ja oli jo loppunut ennen ku muistin :-D

      Ne oli niin perfect toisilleen, huh ♥

      Poista