7/27/2013

FINALLY I GOT THEM!

Vihdoinkin mä sain aikaiseksi hankkia ne uudet ratsastushousut. En kehtaa vanhoista laittaa edes kuvaa, mutta muut ratsastajat tietää kyllä, minkä näköiset on housut, joilla on ratsastettu ties kuinka monet kerrat ilman satulaa :-D Se lika ei siis lähde pesussa lainkaan pois, ja sen lisäks oli niistä vetoketju rikki, lahkeista ne oli 15cm liian lyhyet ja kangaskin vähän kärsineen näköinen. Olin mä kuitenkin sen 5 vuotta niillä samaisilla housuilla vedellyt, joten jopa äidinkin mielestä mun oli aika saada uudet! Valinnanvaikeus oli vaikea, varsinkin kun monista housuista luin paljon positiivista palautetta, mutta lopulta...
IMG_3257IMG_3251IMG_3260-horzIMG_3249
...mä päädyin tämännäköisiin yksilöihin! Erilaiset kun ne tavaliset, yksväriset housut mitä monilla näkee, ja just siks niin ihanat. Olin heti päättänyt, etten osta mitään muutaman kympin housuja, vaan mielummin sit kunnon ratsastushousut, vaikka oisikin vähän suolaisempi hinta. Lopulta mä päädyin kuitenkin näihin paljon kehuttuihin Pro Team farkkuratsastushousuihin. Yllätyin ihan älyttömästi noiden housujen pituudesta. Mä kun oon tosi monet kerrat ostanut koon 40 farkut, koska 38 ois lahkeista liian lyhyet, ja kavennellut niitä itse sitten kotona. Näiden lahkeiden pituudella tosin ei niin väliä ookkaan, koska saappailla ratsastan, mutta oli ihana jotenkin vetää noi jalkaan, kun koon 38 housujen lahkeet on noinkin pitkät! Myöskin tiedoissa taattu hyvä istuvuus piti täysin paikkaansa, en oo ikinä varmaan koittanut mitään housuja, jotka näin hyvin istuis mun päälle. Maanantaita odotellessa, kun nä pääsee testiin ihan in action! Housut on siis tilattu täältä ja hintaa noille jäi 20% alennuksen jälkeen aika tarkkaan 104€. 

Muistakaahan muuten osallistua tähän arvontaan! :-)

10 kommenttia:

  1. oot lihonut!
    kivat on pökät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, en ole, se on toi kuuluisia ja maailman vihatuin mun huoneen leveentävä peili :) Kiitos!

      Poista
    2. huoh anonyymi :DDD mitä väliä vaikka oiskin? Essi ois siltiki laiha :-)

      Poista
    3. Niin, nimenomaan :) Meidän terveystiedon opettaja kertoi tapauksesta, missä yhtä tyttöä haukuttiin koko ajan lihavaks ja läskiks, kun se vähän lihoi. Parin viikon jälkeen tän kiusaajatkin sai tietää, että tällä tytöllä oli vakava sairaus, jonka takia se lihosi, vaikka ois mitä tehnyt :( Mulle on jäänyt tosta niin hirveä olo, etten todellakaan pystyis enää haukkua ketään, tai edes mainita sen lihonneen. Eiköhän jokainen itse tiedä millon on lihonut ja millon ei, ilman, että siitä mainitaan.

      Poista
  2. oii kui kivan näköset noi on!! :-) eikä varmaan ihan jokaisella tuu tollaset vastaan, nyt ku tuntuu kovasti pyörivän joka toisella ratsutytöllä ne punaset pökät.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todellakaan varmasti tulekkaan! Tosin muakin kyllä himottais ne kirkkaanpunaiset ratsastushousut, mutta ehkä mä nyt ensin kulutan nä puhki, ja katsotaan uudelleen sitten kun ne ei enää niin kovassa huudossa oo :-D Kiitos!

      Poista
  3. Sulla on täydellinen kroppa :)

    VastaaPoista
  4. siis onko noi farkkukangasta vai sellasta farkkulegginssin tapasta :D

    VastaaPoista
  5. Ihanat housut! Ainaku luen näitä sun päivityksiä jotka liittyy jollaki tapaa hevosiin/ratsastukseen ni tulee kauhee hinku päästä ratsastaa nyt parin vuoden tauon jälkeen :(

    VastaaPoista
  6. Missä käyt ratsastamassa?:)

    VastaaPoista