1/10/2016

UUSIA KOSMETIIKKAIHASTUKSIA

Hello everyone täältä sängyn pohjalta tuhansien räkäpapereiden, buranan, hunajan ja kurkkupastillien keskeltä! Ei tainnut olla hyvä idea lähteä hieman kipeenä ratsastamaan -24 asteen pakkasella, koska nyt täällä taidetaan sairastella sitä iki-ihanaa keuhkoputkentulehdusta. Kaikki alkoi siis keskiviikkona ja vasta nyt tuli se räkävaihe, joka on merkki loppumisesta. Wuhuu! Sen takia oon ollut avaamatta koko tietokonetta, koska olo on ollut niin löysä ja heikko, ja hengästyn jo vessaan kävelystäkin! :-D Lisää lepoa vaan, niin eiköhän tämä tästä.

Mutta siihen postauksen pääpointtiin: uudet kosmetiikkaihastukset. On tullut testailtua muutamia kivoja uusia tuotteita ja tuotemerkkejä, ja osasta niistä on tullut vakkarituote mun meikkipussissa! Mun mielestä on niin kiva kokeilla uusia tuotteita, ja jakaa parhaimmat myös teille siinä toivossa, että tekin löytäisitte uusia tuotteita meikkikokoelmiinne! :-)

P1016224
P1016220

The Balmin Cindy-Lou Manizer -korostuspuuteri/poskipuna on Lou Manizer -sarjan "kolmas sisko". Kyseessä on siis muiden siskojen tavoin tälläinen helmiäinen korostusväri, jota voi sävystä riippuen käyttää myös esimerkiksi poskipunana tai aurinkopuuterina (kuten esimerkiksi tämän sarjan Betty-Lou Manizeria). Tämä on sävyltään punertava, joten sopii vallanmainiosti myös poskipunaksi! Lisäksi antaa ihanaa hohdetta, joten tätä käyttäessä en suosittele käyttämään enää erillistä highlighteriä. Ainakaan kovin pigmenttistä tai näkyvää! Tähän mä tykästyin todella, mutten kuitenkaan ihan niin paljoa kuin Mary-Louhun. Siihen olisi tarvittu paaaaaaljon!

P1016288

Nyxin Dewy Finish Setting Spray oli mulle täysin uusi tuttavuus, mutten vois olla tyytyväisempi, että tilasin sen! Tätä käyttäessä jää meikkipohja ihanan kuulaaksi, ei kiiltäväksi, muttei myöskään täysin mataksi. Sellaiseksi terveen näköiseksi, jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Tän kanssa meikkivoiteet ja peiteaineet pysyy tosi hyvin paikoillaan eikä ole vaaraa, että peiteaineet esimerkiksi nenänpielistä "kökkööntyisivät" päivän aikana. Eli ihan 10+ tuote!

P1016216P1016210

The Balm Balm Desert -aurinkopuuteri on kauneimman sävyinen aurinkopuuteri, mitä oon ikinä kokeillut! Usein aurinkopuuterit on niin lämpimän sävyisiä ruskeita, että melkeen voisi ainakin osasta sanoa niiden olevan oransseja. Toki tämäkin on sävyltään hieman lämpimämpi, mutta kuitenkin selvästi ruskean sävyinen eikä lähelläkään oranssia. Levittyvyys on ihan superia, niinkuin kaikissa Balmin tuotteissa, eikä kimallettakaan tässä ole lainkaan liikaa! Ja hei mites toi pakkaus, aika söpö eikö vaan?

P1016295P1016302

Kaikki uusia meikkituotteita lähden mielellään kokeilemaan, mutta hajuvesien suhteen oon todella nirso ja varovainen! Jouluristeilyllä bongasin kuitenkin tämän Taylor by Taylor Swiftin hajuveden suuren, punaisen "9,90€" kyltin alta ja toi hinta oli oikeastaan ainoa, joka mun huomion kiinnitti. Mutta voi taivas tuon tuoksua! Juuri sopivan makea ja naisellinen mun makuuni. Eikä normaalihintakaan päätä huimaa, todellakaan!

P1016241

Urban Decay Naked Skin Concealer lähti tilaukseen Feeluniquelta, jonne voitin 25 euron lahjakortin. Alunperinhän mä olin katsellut sieltä pelkästään Nyvin meikkejä, joita saa sieltä todella halpaan hintaan, mutta eiköhän tuon lahjakortin ehdoissa lukenut, ettei sitä voi käyttää Nyxin tuotteisiin. No, vihdoinkin mun oli "pakko" tilata tuo Urban Decayn nestemäinen peitevoide, joka on ollut mun ostoslistalla tosi pitkään! Oon vaan aina epäröinyt sen sävyn kanssa eikä ole ollut mahdollisuutta käydä testaamassa, kun niitä myydään vaan Tampereen ja Helsingin Sokoksilla. Sävy osui kuitenkin enemmän kuin nappiin, ja tämä on ihan tajuttoman hyvä tuote etenkin tummille silmänalusille! Siis huh, peittoaa sen Essencen aineenkin ihan totaalisesti. Koostumus on ihanan nestemäinen ja tuote on todella riitoisaa, eli ei varmastikaan lopu heti! Tätä on kehunut myös mm. Shaanxo sekä Nude-blogin Erika.

P1016189

Real Techniques Bold Metals sarjan siveltimet on näkyneet aika paljon niin Instagramissa kuin Youtubessakin, ja voin ainakin itse myöntää, että näiden siveltimien suhteen olin kyllä todellinen mainosten urhi! Onnekseni nämä olivat -40% alennuksessa, joten hinta ei ihan niin paljoa kirpassut. Mulla on siis tästä sarjasta varjostus-, poskipuna-, puuteri ja kulmakarvasivellin (jonka mä jostain kumman syystä unohdin kuvata?!), ja kyllä mun on pakko myöntää, että on ne hintansa arvoiset. Mutta pakko myöntää myös se, että onhan 70 euroa kolmesta meikkisiveltimestä ihan kamala hinta! :-D Jos ei olisi tuona päivänä ollut palkkapäivää, en varmastikaan olisi niitä raaskinut tilata. Asiansa ne ovat kuitenkin ajaneet oikein mainiosti, enkä voi tarpeeksi hehkuttaa miten helposti tuon varjostussiveltimen reunoilla saa varjostettua nenän! Poskipunasivellintä en käytä poskipunaan, vaan korostuspuuterin levittämiseen, koska se sopii siihen tarkoitukseen mielestäni paljon paremmin. Mä oon ollut kyllä kaikkiin Real Techniquesin siveltimiin enemmän kuin tyytyväinen!

P1016226

Paljon hehkutetut ja oikeasti huulilla pysyvät Rimmelin Provocalips -huulikiillot ovat olleet myös kovasti pinnalla meikkimaailmassa. Feeluniquen lahjakortista jäi vähän yli, joten tilasin tämän sen Urban Decayn peiteaineen kaveriksi. Ja voi, kyllä se pysyy juuri niin hyvin kuin mitä tätä on hehkutettukin! Sävykin osui juuri nappiin, sillä mulla on ollut jo pidemmän aikaa mielessä jokin ihana rusehtava huulipuna, mutta tämä kävikin hyvin sen tilalle. Tämä pääsi huulille mm. uutena vuotena, eikä tarvinnut korjailla huulimeikkiä oikeastaan kertaakaan illan aikana!

P1016340

Tässä vielä swatchit tuotteista. Alhaalta ylöspäin: Cindy-Lou Manizer, Balm Desert, Naked Skin Concealer ja Provocalips. Ainakin tässä kohtaa toi Provocalips tosiaan näytti pysyvyytensä, sain meinaan ihan hetken hinkata tuota kädestä pois! :-D

Jos joku jostain tuotteesta kiinnostui, niin näitä kaikkia saa aika monesta paikasta tilattua. Mm. Beautypopupista, Prettyltä, Nordicfeeliltä, Bangerheadilta tai Eleveniltä! Jälkimmäistä suosittelen ensisijaisesti sen takia, että uutiskirjeen tilaaja saa tilauksen loppusummasta -20% alennuksen.

Löytyykö teiltä joltain samoja tuotteita käytöstä?

11 kommenttia:

  1. Mikä tuon sun Nakede Skin Concealer sävyn nimi on? En oo kans uskaltanu tilata sitä, kun noista sävyistä ei yhtään tiedä mikä sopeisi itselle :o

    http://emiliawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Light Warm! Just täydellinen sävy tummien silmänalusten peittämiseen :-)

      Poista
  2. voitko tehdä kysymyks postauksen? entä meikkivideota missä käytät korostus ja varjostus juttuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä ei oo ihan kamalan kauaa aikaa kun viimeksi oon kysymysvastauksen tehnyt, joten ehkä hetken päästä vasta! :-) Tuollaisen videon oonkin jo tehnyt, löydät sen täältä:

      http://essi-bltn.blogspot.fi/2015/11/contouring-video.html

      Poista
  3. Mistä sä tilasit ton Cindy-Lou Manizerin ja tuliks paljonko hintaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon saanut sen Beautypopupilta! Maksaa parikymppiä :-)

      Poista
  4. Tilasin just the Balmin The Manizer Sisters-trion. On kyllä superihania kaikki! En oo ikinä ollut niin tyytyväinen meikkiin kun eilen kun tein naaman niitä käyttäen ekaa kertaa :D Pakko nyt kans hankkia toi Naked Skin concealer, se on ollut harkinnassa jo hetken mutta nyt sait ylipuhuttua, haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! Mietin kans, et oisin voinut hankkia myös sen, mutten viitsinyt kun kuitenkin toi Mary-Lou löytyy jo ennestään :-) Suosittelen oikein lämpimästi tuota UD:n peiteainetta!

      Poista
  5. Ootko nyt siis ollenkaan töissä?:)

    VastaaPoista
  6. Voii tulee hirmunen himo uusiin meikkeihin kun katsoo näitä <3

    http://iinavilhelmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista