1/15/2016

TEKEMISTÄ FACEBOOKISSA

Postaus ei ole yhteistyöpostaus, vaan ihan omasta halusta toteutettu :-) 

En varmastikaan ole ainoa, jonka kohdalla Facebook on jäänyt lähes unholaan Instagramien ja Snapchatien vuoksi. Vielä hetki sitten mä kävin Facebookissa ehkä kerran viikossa, jos silloinkaan. Eihän siellä enää edes päivitetä mitään, kun nykyään kaikki tapahtuu Instagramin ja Snapchatin puolella! Ainoa ryhmä, jossa olin, on Äitylit, joissa kyllä sitä viihdettä ja draamaa riittää :-D Sitä kautta törmäsin tähän ryhmään, josta mä tällä hetkellä olen kertomassa teille. 
  12278836_955217831192937_1840875808404224129_n

Nordic Style & Beauty on tavoitteellisesti Pohjoismaiden vuorovaikutteisin kauneus- & tyylifoorumi. Heillä on myös toinen ryhmä, joka on todella aktiivinen keskusteluryhmä ja jonne voi jokainen vähääkään kauneudesta ja muodista pitävä liittyä! Mä itse olen kuulunut tuohon ryhmään nyt muutaman kuukauden ajan ja sen lisäksi, että olen köyhtynyt ja löytänyt uusia meikkilemppareita, olen saanut todella paljon vinkkejä ja apuja meikkaamiseen liittyen!

Ryhmässä on lähes 10 000 samanhenkistä eli kosmetiikkaa ja meikkaamista rakastavia neitejä, joten on turha pelätä "mitä sä taas ostit" tai "mihin tarvitset noin monta huulipunaa" tyylisiä kommentteja! Lisäksi on ihanaa, että kaikki ryhmässä oikeasti ymmärtävät toisiaan – kaikki tytöt kun ei ole samanlaisia hulluja meikkaamisen ja meikkien shoppailun suhteen. Aika ahkerasti siellä törmää myös toinen toistaan ihanempiin saapuneiden tilauksien sisältöihin, joten kannattaa jo varautua, että todennäköisesti tulet löytämään aika monta pakko ostaa -tuotetta ;-) Ja vielä kirsikkana kakun päällä! Koska yrityksellä on myös oma stylisti Saija Ketomäki (Saija K Styling), kampaaja Henry Harjusola ja meikkaaja Aarni Mikkola, on teillä aina mahdollisuus kysyä mietityttäviä asioita ihan ammattilaisilta.

Lyhyesti sanottuna, yhteishenki on ihanan rento ja kaikki tytöt, joiden kanssa mä oon puhunut, on vaikuttaneet aivan ihanilta ja todella saman tyylisiltä ihmisiltä mun kanssa.
aa
As I said, olen saanut ryhmän ansiosta todella paljon vinkkejä koskien meikkaamista ja meikkejä. Sen myötä olen saanut takaisin käyttöön useamman kosmetiikkatuotteen, jotka aiemmin on vain olleet laatikoissa käyttämättä! Ajattelin listata alle muutamat vinkit, jotka olen kokenut kaikista parhaimmiksi:

 Saat mistä tahansa huulipunasta matan taputtelemalla kevyesti irtopuuteria punattujen huulien päälle. Miettikää, kuinka helppoa! Nyt saat sen lempparihuulipunankin mataksi ihan sekunnissa, eikä tarvitse mennä erikseen ostamaan uutta huulipunaa.

 Kaipailisit juhlameikkiin glitterrajauksia, mutta sinulla ei ole glittereyelineriä. Riittää, että löytyy (väritöntä) huulikiiltoa sekä itse glitteriä, saat niillä tehtyä helposti rajaukset! Itse tein näin juuri uutenavuotena, ja meikki sai todella paljon kehuja :-)

 Tämän ryhmän kautta mä myös tutustuin Essencen meikkeihin! Oon niistä kirjoittanutkin jo ihan oman postauksensa ja voin näitä tuotteita suositella ihan kaikkia. Hinta-laatusuhde ihan uskomaton!

 Kuinka moni tietää mitä tarkoittaa meikkaamisessa leipominen? Niimpä, siihenkin mä oon päässyt jyvälle vasta tähän ryhmään liittyessäni!

Lisäksi ryhmässä on paljon vinkkejä kalliimpien merkkien dupe-versioista eli samanlaisista halvemmista versioista. Eli jos on ollut mielessä esimerkiksi Macilta jokin tuote, voi tuolta kysellä, jos joku tietäisi vastaavanlaisen tuotteen halvemmalta merkiltä! 

All in all, suosittelen kaikkien, joita vähääkään aihe kiinnostaa, liittymään! :-) Superkivaa ajanvietettä tylsille hetkille.

Ryhmään pääset tästä linkistä ja viralliset sivut löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti