1/23/2016

PANOSTA TAI PIHISTÄ -POSTAUSSARJA

Hei tyypit! Mä oon jo pidempään kaivannut jotain uutta mun blogiin. Tai ennemmin sen sisältöön. Oon pyöritellyt päässäni todella paljon asioita ja erilaisia ideoita, mutta oikeen mikään ei oo iskenyt niin kovaa, että olisin lähtenyt toteuttamaan sitä. Ideoita ja vaihtoehtojahan on ihan lukuisia, mutta monet on jouduttu hylkäämään ihan vaan ajanpuutteen vuoksi.

Nyt kun on tullut vierailtua entistä tiheämmin huonekalukaupoissa ja sieltä on löytynyt ihania juttuja ihan hirveilläjärkyttävilläpyörryttävillä hinnoilla, sain idean tähän postaussarjaan.


Untitled #83


Panosta tai pihistä postaussarjassa on ideana löytää kalliimmista tuotteista halvempia, mutta vastaavanlaisia tuotteita. Tähän mukaan pääsee niin sisustusjuttuja kuin kosmetiikkatuotteitakin, ja jälkimmäisissä ainakin pyrin vertailemaan sellaisia tuotteita, joista mulla itselläkin on kokemusta tai joita olen esimerkiksi kaverilta testannut ja todennut hyväksi. Muutamia tuotteita mulla on jo mielessä, mutta koska haluan, että tekin oikeasti hyödytte tästä, haluaisin nyt pyytää teiltä vähän apua! Onko sulla mielessä jokin hintava tuote, josta haluaisit löytää lähes vastaavanlaisen, mutta halvemman version? Kommentoi tuote tämän postauksen kommentteihin, niin mä etsin sille mielestäni hyvän dupe-version ja esittelen sen seuraavassa Panosta tai pihistä -postauksessa! Tuote voi olla huonekalu, sisustusesine tai meikki.

Olisiko teidän mielestä kivempi, että näitä postauksia ilmestyisi aina kerran viikossa tiettynä päivänä vai vain silloin tällöin? Mä oon itse tykännyt tosi paljon esimerkiksi juuri Uinon Kauneuskeskiviikosta, joten sen takia ajattelin, tekisinkö tän kanssa samalla tavalla.

Miltä kuulostaa? Mä oon ainakin ihan superinnoissani tästä, koska just jotain täntyyppistä mä oon kaivannut blogiini pitkään! Ja superiso plussa siitä, näitä postauksia saa tehtyä ilman omia kuviakin, sillä usein oon kotona kuvausvalmiina silloin, kun on jo liian pimeää...

Onko tämä teidänkin mielestä yhtä kiva idea kuin mun? Mielipiteitä, niitä tuotteita, mielipiteitä ja mielipiteitä nyt kommenttiboksiin, kiitos!

19 kommenttia:

  1. vau niin kiva idea!! kerran viikossa kuulostaa kivalta ;) itse olen pitkään miettiny löytyisköhän anastasian contour kitille mitään suht hyvää mutta paljon halvempaa versiota, en millään viitsis tuhlata monia kymmeniä euroja vaikka ehkä olisiki sen arvonen!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihana kuulla, että pidät! :-) Mä itseasiassa tiedänkin sille tosi hyvän pihistä-version, pysy kuulolla! ;-)

      Poista
  2. Hei tätä uutuusjuttua odotellessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jihuu, en malta odottaa, että pääsen toteuttamaan näitä! :-)

      Poista
  3. Lancomen teint miracrelle joku vastaava kiva meikkivoide! Huippu idea muuten tää!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan, mitä saan aikaiseksi ;-) Kiva kuulla, että tykkäät! :>

      Poista
  4. Tosi hyvä idea! :) Jään innolla odottamaan uusinta postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! :> Mäkin tykkäsin tästä ideasta jotenkin superpaljon!

      Poista
  5. Ihan huippu idea!:) mulle ei oo väliä tuleeko kerran viikossa vai epäsäännöllisemmin, molemmat kuulostaa hyvältä:) odotan innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy vähän katsoa miten paljon innostun, toki voisi olla kivempi, että olisi säännöllinen rytmi, ettei sitten joku viikko mene niin, että näitä postauksia tulee 5 ja jonain viikkona ei lainkaan! :-D Mutta katsotaan ja kokeillaan, sillä se selviää! :>

      Poista
  6. http://www.kartell.com/gb/small-armchair_cod20000112el.html tästä joku vastaava/samantyylinen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooii, en taidakaan olla ainoa, joka on tuohon tuoliin ihastunut! Onnistuu! ;-)

      Poista
  7. Itse olen paljon youtubesta seuraillut näitä videoita missä vertaillaan high end tuotteita ja selektiivisen kosmetiikan puolta :) täytyy sanoa, että vaikka kuinka ihana olisi omistaa chanelin tuotteita, en ikimaailmassa maksaisi sitä summaa niistä mitä ne maksavatkaan.

    En tiedä kuinka paljon harrastat ebaysta tai aliexpressiltä tilailua, mutta esim meikkisiveltimiä sieltä saa tosi hyviä ja ihan naurettavan edullisesti :)

    Itse käytän meikkipohjana mineraalipohjaa, tällä hetkellä baremineralsia. Jos löytyisi hiukan edullisempaa tai jopa parempaa niin kiinnostais kovasti saada mielipidettä.

    Nyxiltä on löytynyt paljon dubeversioita. Myös essencen luomivärinpohjustusta on verrattu UDn silmämeikkipohjustukseen :) näitähän riittää! Mielenkiinnolla odotan :)

    Itse ihastuin aikanaan Pradan saffianonahkaiseen double zip toteen, joten tein hiukan tutkimustyötä ja löysin siitäkin "pihistä" version DKNYltä. Tällaistakin olisi kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama kanta Chanelin tuotteiden kanssa! Ne on ihan ylikalliita ja musta on hullua, että joku raaskii maksaa niistä niin paljon... Ebaysta oonkin katsellut noita meikkisiveltimiä ja ajattelin tilata testiksi muutamat, jotta voin sitten teillekin kertoa vähän kokemuksia niistä! :-)

      Kiitos paljon vinkeistä! Muotiaiheisiakin postauksia on tulossa ja pari sellaista jo tehtynäkin ;-)

      Poista
  8. macin huulipunille ois kiva löytää dupeja, ainaki fauxille jota oon ihaillu pitkään! mut super kiva idea, ootan innolla ensimmäistä osaa ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, tämän postauksen jo toteutinkin! :-)

      Poista
  9. Aivan mahtava idea tämän tyylinen postaussarja, odotan innolla! :-)

    VastaaPoista