1/13/2016

ALKUVUODEN SOITETUIMMAT

Soittolistoille on tullut alkuvuodesta paljon uusia kipaleita, jotka jakaisin ilomielin teidänkin kanssanne, jos vaikka sattuisi löytymään jotain uutta kuunneltavaa! En tiedä luulenko vain, vai tuleeko oikeasti juuri vuoden vaihduttua pitkä lista uusia biisejä? Ainakin tänä vuonna tuntui siltä, tai sitten mä vaan oon niin myöhässä tämänkin suhteen...














Mä oon ihan täysin rakastunut tohon viimiseen kappaleeseen! Aluksi mä melkein vihasin sitä, mutta kun pari viikkoa sitten taas eksyin kuuntelemaan, ihastuin. Enkä edes tiedä, mikä tosta tekee niin hyvän. Onko jollain muulla samanlaisia kappaleita? Jos, niin mitä?

Olisiko teillä mielessä jotain hittibiisejä, jotka mun kannattaisi ehdottomasti kuunnella? Mielelläni kasvattaisin tätä mun soittolistaa ainakin muutamalla uudella kappaleella!

4 kommenttia:

  1. Mun päähän on jäänyt soimaan pahasti toi Evelina-Honey :D

    emiliawilhelmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tän postauksen suomalaiset biisit on kyllä ollu munkin soittolistoilla viime aikoina, erityisesti tuota Honeyta ja Jos sä oot mun -biisiä on tullut kuunneltua :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Siis ei vitsiläinen! Tää ei nyt liity mitenkään postaukseen, mut sun snapchatissa videolla oli samanlaiset maailman söpöimmät lammaslakanat kuin mulla! :-D en ole koskaan nähnyt et kellään ois ollut näitä samoja, jotka sain vuosia sitten omalta mummoltani lahjaksi. Cool :-D

    VastaaPoista
  4. siis toi värifilmi... ah <3 kertsi on ihan lemppari, siihen valittu just oikea artisti se vetämään. ja toki sanat ja biisi muutenkin tosi hyvä!

    VastaaPoista