10/18/2015

SYYSKUUN LEMPPAREITA

Ja taas vierähti yksi kuukausi ohi ihan silmänräpäyksessä! Se tarkoittaa tällä kertaa sitä, että myös mun blogissa ois aika kurkata viime kuun suosikkihin ja sellasiin erityisen kivoihin asioihin! Joskus aiemminkin oon näitä tehnyt, mutten mitenkään säännöllisesti. Josko nyt tästä tulis ihan säännöllinen tapa? Se jää nähtäväksi!

P1013853

Parhaimmat jumppatossut on löytynyt! Mä myin ne mun aiemmat Niken Free 5.0 tossut, koska se lesti oli aivan liian leveä mun kapeaan jalkaan. Pitkään mä niiden kanssa jo sinnittelinkin... Niiden jälkeen otin käyttööni äidin vanhat Niken jumppatossut, joiden pohjasta kuitenkin irtosi parit kumipalat ihan parin viikon jälkeen. Ne sai onneksi vielä palautettua ja rahat takaisin, joka tarkoitti sitä, että pakko etsiä äkkiä jostain uudet jumppakengät! Äiti oli hetkeä aiemmin ostanut itselleen yllänäkyvät Niken kengät, joita mä ihan mielenkiinnosta kokeilin jalkaani ja voi herranjestas, että voi kengät tuntua hyviltä jalassa. Tehtiinkin pieni kompromissi: saan käyttää näitä sen aikaa, kunnes äitin kengät tulee, koska me käydään vaan kerran viikossa samassa jumpassa. Mä tilasin äitille siis Ellokselta samat kengät mustaharmaina, ja sain nämä itselleni! Jos näillä nyt vois jumppailla sit vähän pidemmän aikaa...

P1013868P1013871

Täydellinen korurasia on nyt löytynyt! Samalla se on ehdottomasti kuun lemppari (sisustus)ostos. En jaksa edes miettiä, miten kauan oon just tämmöstä etsinyt, mutta kaikkialla ne on maksanut ihan älyttömästi. Täytyy kyllä antaa vähän kritiikkiä, koska laatikon pohjalla oleva peili on liimattu ihan vinoon ja siinä peilin reunalla on jotain punaista tahraa, joka ei ainakaan märällä rätillä lähtenyt pois... Onneksi se ei näy ulospäin!

P1013905

Näitä samaisia toppeja myytiin jo pari vuotta sitten Bikbokissa, mutta silloin nämä mustat vietiin heti käsistä. Oikeasti siitä lähtien oon etsinyt täydellistä mustaa spagettiolkaimista toppia... Viime viikonloppuna käytiin poikaystävän kanssa Hulluilla Päivillä ja kävin samalla nopeasti Bikbokissa, koska näin jo kaukaa, että ovien edessä oli rekissä näitä toppeja! Hihkuin innosta ja ajattelin, että maksoi mitä maksoi, nyt mä sen ostan. Eikä haitannut ollenkaan, että se oli vielä puoleen hintaan, joten maksoikin vaan 9,95€.

P1013892P1013888

Syyskuun lemppari huulipuna  Essencen Come Naturally. Tätä tulikin hehkutettua jo edellisessä postauksessa. Mutkun toi sävy on vaan niin kiva!

P1013935

Viimekuun löytö  Husky Bananan treenipöksyt! Alemmathan sain hetki sitten blogin kautta, mutta tykästyin niihin niin kovin, että tilasin vielä toisetkin noiden kaveriksi. Lähti myyntiin parit Niken treenipöksyt, jotka nämä päihitti ihan 6-0. Tätä brändiä mainostetaan ihan liian vähän!

P1013897

Parin kuukauden jälkeen mä palasin taas käyttämään vakkari naamarasvaa! Äiti on aina tilannut tosi ahkerasti kaikenlaisia rasvoja niin Oriflamelta kuin Dermosililtakin ja jotenkin ajattelin, ettei ne voi ainakaan tätä Nivean rasvaa huonompia olla. Mutta jotenkin kaikki niistä rasvoista oli vaan liian ohuita mun kasvojen iholle, joten ajattelin palata tähän. Huomasi heti, että tämä rasva on juuri oikea mun kasvojen iholle!

P1013972

Ei varmaankaan oo jäänyt kenellekään epäselväksi, että mun lempikauppa on ollut jo pitkään Bikbok. Siitä huolimatta oon nyt syksyllä rakastunut sen liikkeen vaatteisiin entistä enemmän! Toinen toistaan ihanempia neuleita, neulemekkoja, lämpimiä huppareita, huiveja,...

P1013956P1013946P1013948

Uusin kosmetiikkamerkkilöytö  Essence! Tästäkin on jo jauhettu tarpeeksi edellisestä postauksesta, mutta niinkuin siellä jo mainitsinkin, mä kävin vielä samana iltana hakemassa muutaman uuden meikin! Tällä kertaa mukaan lähti se josta jo puhuinkin, eli luomivärin pohjustusvoide, joka peittää tummat silmänaluset täydellisesti. Sen lisäksi ostin mattapäällyslakan ja ihanan nuden huultenrajauskynän! Tajusin vasta tolla reissulla, että Essencen tuotteita on myös sen hyllyn toisella puolella.... Enhän mä ookaan käynyt siellä kun about kahdeksan kertaa! :-D No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

10 kommenttia:

  1. Mistä toi sun huulipuna teline on? Näyttää tosi kätsyltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Jyskistä! Makso vaan muutaman euron :-)

      Poista
  2. mistä toi "timantti" laatikko on? *sydänsimmuemoji*

    VastaaPoista
  3. Ei vitsit mulla on toi sama Bikbokin musta toppi! Oon ostanut sen sillon pari vuotta sitten ja käyttäny niin paljon, että pelkään sen hajoavan kohta... Täytyy varmaan lähteä metsästämään uutta! :D Ihania kaikki noi ostokset, osaatko sanoa saaks noita treenipöksyjä jostain kaupasta Suomesta vai netistä vaan? :)

    http://borntobeasuperstar-ellu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hopihopi! ;-) Noita saa mun ymmärtääkseni vaan nettikaupasta, ainakin tällä hetkellä :<

      Poista
  4. voitko laittaa timanttilaatikkoon suoran linkin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.boohoo.com/europe/accessories/crystal-jewellery-box/invt/dzz98754

      Tässä! :>

      Poista