10/05/2015

DIAMONDS IN MY ROOM

Pikkuhiljaa pienillä muutoksilla mä oon saanut mun huoneesta koko ajan vaan kivemman ja kivemman, ja viihdyn siellä koko ajan entistä paremmin. Värimaailma alkaa olemaan jo pelkästään valkoista ja harmaata, ja sama värimaailma ois suunnitelmissa säilyttää sit siellä omassa asunnossakin! Kaikki (sisustus)ostokset mitä oon viimeisen vuoden aikana tehnyt, on olleet kaikki harkittuja ostoksia ja kaikki tuotteet sellaisia, mitkä aion ottaa myös omaan kotiin. Salaa oon koittanut päästä pikkuhiljaa myös turhista koriste-esineistä ja muista turhuuksista eroon, jotta ei tarvii sit omaan kotiin muuttaessa roudata niin paljoa kaikkea turhaa, joita en loppupeleissä tulisi edes säilyttämään.

Eräänä kauniina päivänä selailin Mariannan blogia ja bongasin häneltä samanlaiset yöpöydät kuin mä olin just hankkinut omaan huoneeseeni. Bongasin myös aika ihanat timanttivetimet niistä ja se oli sitä rakkautta ensisilmäyksellä! Marianna oli ostanut omansa Zara Homesta, johon mä en siis mitenkään päässyt käsiksi, joten alkoi armoton netissä seikkailu!

Hennesillä oli jossain vaiheessa näitä myynnissä, mutta koska tarvitsin näitä yhteensä 9 kappaletta (halusin samanlaiset myös tuon "lipaston" vetolaatikoihin), olisi ne maksaneet aika paljon... Juuri kun olin luovuttamassa etsinnöissä ja päättänyt, että tilaan suosiolla ne Hennesin versiot, huomasin, että ne olikin sinä aikana loppuunmyyty. Eli etsiminen jatkukoon! En jaksanut edes laskea, kuinka monta verkkokauppaa mä pläräsin läpi ja kaikki vielä tuloksetta. Yhtäkkiä tuli mieleen, että katson ihan mielenkiinnosta Wishiltä, vaikka epäilin suuresti, että siellä sellaisia olisi. Onneksi katsoin  sieltä ne meinaan loppujen lopuksi löytyivät! Ja niinkuin Wishille on ominaista, vielä ihan sairaan halvalla.

P1013221P1013223P1013236P1013253P1013224

Siinä ne kaunottaret nyt on. Tilasin näitä 10 kappaletta ja ne maksoi postikuluineen 10,60€. Hennesillä olisi tuo määrä maksanut 30 euroa, eli aika paljon halvemmalla mä sain nämä tuolta Wishiltä! Meinasin kiljua onnesta kun avasin pakettia jo autossa, koska no, onhan noi pirun kauniit. Pelkästään noi muuttaa koko huoneen ilmettä jotenkin niin paljon, vaikka tosi pieni osa sitä onkin. Mä tykkään niin paljon! Ehdottomasti paras ostos mitä oon Wishiltä tehnyt.

Mitä te pidätte? Eikö ookin kivat? :-)

7 kommenttia:

  1. Ihan tosi hienot ja tuo just kivasti uutta ilmettä koko huoneeseen! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit! Tykkään ;)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat! Millä hakusanalla etsit noita Wishistä?:)
    Ja onko toi yöpöytä ikeasta? Miten noi vetimet saa kiinnitettyä?:)

    VastaaPoista
  4. Wish on kyl ihana ku sieltä löytyy vaikka mitä :D

    VastaaPoista