3/05/2015

ME X 6

Heipsulivei ihanat! Mä makaan suihkunraikkaana peiton alla, ja aamulla herätyskellon soidessa päätin, että tänään mä meen oikeasti aikaisin nukkumaan. Onneksi huomenna on jo perjantai, mikä tarkoittaa viikonlopun alkamista!

Mä kävin reilu viikko sitten taas Melonissa pistämässä ripset kuntoon, ja siitä innostuneena päätinkin tänään koulun jälkeen räpsästä parit naamakuvat, joita ei tässä blogissa todellakaan usein näy! Oli tosi outoa poseerata kameralle, kun aiemmin naamakuvia on räpsinyt vain puhelimen kanssa :-D (apua miten paljon voikaan häiritä tuo silmäkuva, kun unohdin kokonaan harjata ripset yön jäljiltä...)

1-horzasasas5-horz
*Yhteistyössä Kauneushoitola Meloni

On mulla jotain teillekin, kivoja uutisia nimittäin! Yhtä juttua en vielä paljasta, mutta sen voin sanoa, että Melonin kauneudenhoitopalvelut on laajentuneet! Valikoimiin on nimittäin tullut tavallisten klassisten ripsienpidennysten seuraksi suuressa suosiossa olleet volyymiripsienpidennykset! Volyymipidennykset sä saat Annalta ja Enniltä 95eurolla, ja niiden huolto on 60-75 euroa. Mutta...

Maaliskuussa sä saat ripset kuntoon edullisemmin! 


Perinteiset eli klassiset ripsienpidennykset saat tässä kuussa vain 60 eurolla (norm. 80€) ja volyymiripsienpidennykset vain 80 eurolla (norm. 95€)! 

Aika kiva tarjous, eikö vain? ;-) Pidä huoli, ettei jää hyödyntämättä!

Jos joku pohtii mitä eroa on klassisilla- ja volyympipidennyksillä, niin kurkatkaapa kuvat tästä ja tästä! Ekassa siis klassiset, toisessa volyymit :-)

No, tuliko paha yliannostus mun naamaa vai onko tällaset kuvat välillä ihan jees?

3 kommenttia: