2/26/2015

I LOVE MY HOBBY

Pienen tauon jälkeen taas kynsikuvia tiedän nähtävillenne! Ennen Wanhojen tansseja ja Abijuttuja tuli muutamia asiakkaita, joille loihdin yhtä sun toista kynttä. Yksinkertaisella taas mentiin, koska mä vaan en osaa mitään hienoja kiemuroita ja koukeroita ja muita koristeluja :-( Tänään mulle tulee vielä yksi kynsiasiakas ja ensi viikolla yksi, mutta sen jälkeen (mun omien ja äitin kynsien huoltoja lukuunottamatta) kalenteri näyttääkin aika tyhjältä.  Sen pidemmittä puheitta, tässä teille muutamat työt, kertokaa mitä tykkäätte, jos tykkäätte!

Anteeks muuten kamalista kuvista, mun työ valo on ihan keltainen, niinkuin varmaan näette. Sen alla on kuitenkin hyvä työskennellä, ja kun mun asiakkaat useimmiten tulee iltasella, ei voi tässä enää luonnonvaloa hyödyntää.

P1017627aaaaP1017620P1017613-horzboobooP1017606
d

Mitkä on sun lempparit?

PSST// Jumppapöksyjä on myyty vauhdilla! Äkkiä hankkimaan omanne, kun vielä suurimmasta osasta löytyy kaikkia kokoja! Itse tilasin eilen illalla yhdet, niitä odotellessa...♥♥♥

6 kommenttia:

  1. Nudet on ihanat! Miten oot saanu ton värin? Käytätkö jotain geelilakkaa vai miten? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, käytän geelimaaleja :-) Tosin toi nude/vaaleanpunainen on vaan ihan rakennegeelin väri!

      Poista
  2. Tosi nättejä kynsiä! :) Paljonko pyydät noista ja teetko tuntemattomillekin vai vaan kavereille?

    VastaaPoista
  3. Otsikon perusteella olin ihan varma, että tää postaus käsittelis agilitya! Meiän pitää ottaa jotain treenityylikuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meidän treenailuista edes kehtais laittaa kuvia! :-D Haha!

      Poista