12/22/2014

JUTTUA HUULISTA JA IHONHOIDOSTA

Talvi tulee, ilmat ja tuuli kylmenee, ja iho joutuu koetukselle. Mulla on ihan kesäsinkin todella kuiva iho  on oikeastaan ollut ihan koko elämäni ajan. Talvisin se vaan pahenee kylmän ilman vuoksi, ja helposti sillon myös unohtuu se ihon ahkerampi rasvaaminen ja hoitaminen. En tiedä mitään järkyttävämpää tunnetta, kun se, että ihoa kiristää. Kiristää, vaikka sitä rasvaisikin miten ahkereaan tahansa! Mitään kauheen pahoja ongelmia mulla ei onneksi ole ihon kanssa ollut ja se kiristyneisyys on lähtenyt heti rasvaamisen jälkeen.
Mut kutsuttiin juuri sopivaan aikaan Nivean ja Labellon yhteistyökampanjaan, jossa mahdollisuutena on voittaa stailaus- ja kuvauspäivä Labellon ja Cosmopolitanin kanssa! Ohjeet ja osallistuminen (mä kävin jo osallistumassa kilpailuun, käykää ihmeessä tekin!) kilpailuun on superyksinkertaiset. Sen säännöt tulee tässä:
1. Kilpailu on avoinna kaikille Suomessa asuville vähintään 18-vuotiaille henkilöille
2. Voit osallistua kilpailuun Instagramin tai Facebookin kautta eli osallistumiseen vaaditaan julkinen Instagram- tai Facebook-tili.
3. Osallistuaksesi julkaise Instagramissa tai Facebookissa kuva itsestäsi tai itsestäsi ja ystävästäsi hashtagilla #ModelLipsFI.
4. Ne 10 kuvaa, joilla on eniten julkisia ääniä, ovat mukana loppukilpailussa, jossa asiantuntevat tuomarit (mukaanlukien Labello-tiimi ja edustaja Cosmopolitan-lehdestä) valitsevat yhden voittajan.
5. Kilpailuun on mahdollisuus osallistua 31.12.2014 keskiyöhön asti ja itse kilpailun voittaja valitaan viimeistään 10.1.2015 keskiyöllä.
Jos olet onnekas voittaja...
1. Palkintoja on kahdenlaisia; pääpalkinto sekä kaksi muuta palkintoa, jotka luovutetaan kampanjan aikana. Pääpalkinto (yhdelle osallistuneelle kuvalle) sisältää:
- muodonmuutoksen ja valokuvauksen voittajalle/voittajille (korkeintaan kaksi henkeä)
- valokuva julkaistaan Cosmopolitan-lehden advertoriaalissa (maaliskuun numerossa)
- Labello-tuotepakkaus, arvo 40 euroa (korkeintaan kaksi henkeä)
- Beiersdorf maksaa kaikki matkakulut valokuvaukseen
2. Valokuvaus tapahtuu Beiersdorfin vahvistamana päivänä tammikuussa 2015.
3. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi.
4. Kilpailun järjestäjä pidättää itsellään oikeuden korvata palkinto samanarvoisella palkinnolla pakottavista, heistä riippumattomista syistä.
5. Voittajiin otetaan yhteyttä Facebookin tai Instagramin kautta 12.1.2015 mennessä ja heidän tulee vahvistaa sen vastaanottaminen 14 päivän kuluessa. Päävoiton toimitukseen liittyvät järjestelyt hoidetaan sähköpostin ja/tai puhelimen välityksellä. Mikäli voittaja ei vastaa 14 päivän kuluessa, Beiersdorf pidättää itsellään oikeuden valita uusi voittaja.
6. Voittajien edellytetään osallistuvan PR-toimintaan.

P1015728
P1015738

Lähdin mielenkiinnolla tähän kampanjaan mukaan, ja Nivea sekä Labello päättikin ilahduttaa mua pienellä aikaisella joululahjalla! Postissa mua odottikin itseasiassa aika suuri paketti, jonka sisältä paljastui pari rasvaa ja hirmuinen läjä huulirasvoja. He lähettivät mulle pari kosteuttavaa rasvaa, toinen vartalolle ja toinen käsille. Mä oon etenkin tämän työharjottelujakson aikana jäänyt ihan totaalisesti koukkuun käsien rasvailuun, ja kun pöydältä löytyy käsirasva niin näppejä tulee rasvailtua vähän liiankin ahkeraan... Muutamina kertoina on ollut ihan pakko käydä pesemässä kädet, kun se rasvakerros ei vaan millään meinaa imeytyä :-D

Yks suurin kriteeri rasvoissa mulla on se, että ne imeytyy suht nopeasti. Mä en oo ollenkaan sellasta tyyppiä, joka jaksais odotella useampia minuutteja, että rasva kuivuu ja imeytyy ihoon. Siitä siis suuren suuri plussa molemmille rasvoille!

P1015755P1015761

Samasta paketista paljastui myös hirveä läjä huulirasvoja! Tulinkin maininneeksi heille, että huulirasvat veteli viimeisiään, koska oon ihan mestari kadottamaan niitä. Osa jää takin taskuihin, osa kouluun, osa työpaikalle ja osa vaan katoaa. Paketista paljastui Classic care -tavishuulirasvoja, Vitamin Shake -rasvoja sekä Soft Rose, joka on sävyltään vaaleanpunainen. Kaikki näistä edellämainituista huulirasvoista on jo mulle ennestään tuttuja, ja isin lemppari on ihan ehdottomasti nämä ihan basic huulivoiteet, joten arvaatte varmaan, että ne katosivat aika nopeasti mun pöydältä...:-D No, onneksi mulle jäi kuitenkin monta noita mun lemppareita, eli Vitamin Shakea ja Soft Roseja!

Onko moni jo osallistunut tähän Huulimallin etsintäkisaan? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti