10/15/2014

KARKKISÄVYJÄ ESSIELTÄ

Samoihin aikoihin geelikynsi-innostuksen kanssa kasvoi mun into ihan vaan kynsien lakkaamiseen. Ehkä suurimpana ongelmana oli mun nysät kynnet, jotka on lyhyet ja paperia muistuttavat. Sain kuitenkin aika hyvin purtua hammasta sen suhteen, etten enää järsinyt kynsiä, vaan aloin kantamaan viilaa joka paikkaan mukaan, ja aina pienenkin loven tullessa mä viilasin sen pois viilalla  en hampailla.

Kynsilakat alkoi kiinnostamaan enemmän ja enemmän ja olin jo päättänyt, että niitä lakkoja tilataan sitten ihan kunnolla, niin, että niitä riittää joksikin aikaa. Pohdin Opin ja Essien kynsilakkojen välillä oikeasti kauan, mutta loppujen lopuksi päädyin Essieen. Mulla on ennestään vain yksi Essien kynsilakka, mutta se on toiminut mulla todella hyvin ja oon ollut erittäin tyytyväinen Essien kynsilakkojen laatuun. Opia kehuttiin ja kehutaan tosi paljon, mutta omakohtaisia kokemuksia siitä merkistä ei ole, vielä.

Päädyin siis Essieen, ja siitä alkoikin hurja halpojen lakkojen metsästys! Oikeastaan kaikkea saa netistä paljon halvemmalla ja ennen hyvän verkkokaupan löytämistä selailin läpi varmaankin satoja eri verkkokauppoja!

lakaaaatlakaayttlakatlakkojalakatt

Monien päivien selailujen jälkeen mä löysin sen verkkokaupan. Tämä verkkokauppa on Nailsupplies.us ja sieltä löytyy Essien lakkoja iso kasa, joista suurin osa maksaa vain 4,25 dollaria eli 3,40 euroa! Sanoisinko, että naurettavan halpaa verrattuna kauppojen viidentoista euron kappalehintaan. Pelkästään lakkojen kappalehinnalla näitä lakkoja ei saa, vaan postikulut ovat vähän reilu 20 euroa. Sivulla olevat Essien lakat ovat siis ihan aitoja, mutta niiden suti on se vähän ohuempi. Siitä huolimatta ainakin mulla on kynsien lakkailu onnistunut silti erinomaisen hyvin!

Mä tilasin seitsemän lakkaa, ja samoilla postikuluilla saat siis maksimissaan yhdeksän lakkaa. Jos tilaat enemmän, postikulut on taas suuremmat. Yhteensä mun tilaus maksoi vähän vajaa 47 euroa, eli yksi lakka maksoi vain vähän yli kuusi euroa! Ei paha diili, eihän? ;-)

Mä pistin tilaukseen seuraavat sävyt: Spin The Bottle, Mint Candy Apple, Hip Anema, Find Me An Oasis, Tour De Finance, Pink Diamond ja Tart Deco. Monet kaverit on myös lainaillut näitä lakkoja, ja ollut myös supertyytyväisiä niihin! Sen sanon, ettei näitä todellakaan hehkuteta turhaan.

Onko muilla kokemuksia Essien lakoista ja jos on, niin mikä on teidän lemppari? Mä itse oon rakastunut Tart Decoon!

6 kommenttia:

  1. Niin ihanan värisiä!! :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! :-) Ihailen näitä ihan vaan tossa niiden purkissakin :-D

      Poista
  2. Mikä ton pinkin sävyn nimi on? ihana !
    Kokemusta essien lakoista ei hirveenä oo, multa 1 sävy löytyy ja oon jo ihan kyllästynyt siihen sävyyn, mut hirvittää juurikin tuo hinta..
    On kyllä kestävin lakka, mitä oon käyttänyt !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se pinkki on Tour De Finance! :-)

      Niiden hinta onkin tosi suolainen, vaikka kyseessä onkin älyttömän hyvälaatuinen lakka, niin silti se hinta tuntuu vaan niin hurjalta! Eikä tuoltakaan kannata alkaa tilailemaan vaan paria lakkaa, kun sit saa jo melkeen samalla hinnalla suoraan kaupasta :/

      Poista
  3. Essien lakat on NIIIN hyviä!! Sudit ihanan isoja ja väri pysyvää. Munkin kynnet on ihan älyttömän heikot ja lyhyet ja Essien sellanen läpinäkyvä, vahvistava lakka on auttanut niihin paljon! Pitäiskin taas hankkia lisää, kun kaikki mun ja mamin Essie-varastot on päässy loppumaan.. Sugar Daddy on toinen suosikki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kiitos kun vinkkasit tosta vahvistavasta lakasta, mun täytyykin käydä hommaamassa semmonen, jos nää munkin vahvistuis vähän :-)

      Vaikka tossa olikin aika kasa noita sävyjä, mun tekis silti mieli tilata vielä muutamat lisää! Mm. toi Sugar Daddy pomppi ostoskorissa aika ahkeraan, mutta lopulta jätin sen sit pois... Ei ehkä ois pitänyt ;-)

      Poista