7/05/2014

POIKAYSTÄVÄN PÄÄLLÄ

Esittelyssä mun blogin ensimmäinen yhteistyökumppani, jolta löytyy jotain kivaa myös miehille! Mä aloitin yhteistyön House of Brandon -nimisen nettikaupan kanssa, josta löytyy paljon tunnettuja merkkejä sekä naisille että miehille. Mä päätin heti kysyä, josko voisin tämän yhteistyön kautta valita niiden omien tuotteiden lisäksi jotain myös poikaystävälleni ja meidän molempien iloksemme sain myöntävän vastauksen.

Otto löysi paljon kivoja vaatteita tuolta sivustolta ja suurin osa niistä olikin semmosia, mitkä voisin kuvitella hyvin hänen päällään. Oon aina tiennyt ja huomannut, että hän pitää erityisen paljon ruutupaidoista ja kauluspaidoista (ja ne myös sopii sille tosi hyvin!), joten ehdotin sille alla olevaa paitaa.

P6251785P6251758aaaaaaaaDad

...ja lopulta se lähtikin tilaukseen! Mä  tai siis me – tykättiin erityisesti noista väreistä ja paidan materiaali on tosi pehmeetä. Merkiltään tämä on Cheap Monday eli laatukin on kohdillaan! Paidan koko oli ainoa mikä vähän mietitytti, mutta päädyttiin lopulta tuohon isompaan kokoon ja aika nappivalinta se olikin. Tämän tapaset paidat saakin olla vähän löysiä ja on paljon mukavempi olla, kun ei kiristä joka paikasta :-)

Haha, pahoittelut meidän molempien puolesta vähän huonoista kuvista, ei oo mitään maailman helpointa hommaa kuvata poikaystävää, joka ei varmaan ikinä ennen oo kameran edessä ollut! :-D Mun mielestä joukossa oli kuitenkin tosi monta hyvää kuvaa, mutta mua kielletiin julkaisemasta niitä, hmph... Eiköhän se paita kuitenkin näy näistä kuvista, ja sehän se juttu olikin mitä mä tulin esittelemään! Suora linkki paitaan tässä.

Miltä näyttää? Otto on ainakin selvästi tykännyt tosta, kun se on näkynyt sen päällä jo muutamaan otteeseen, vaikka se vasta just ton paidan saikin! :-) Toivottavasti tulee jatkossakin vastaan uusia yhteistyökumppaneita, joilta löytyy myös miesten vaatteita.


*postaus toteutettu yhteistyössä House of Brandon -verkkokaupan kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti