4/09/2014

Week 14

10167970_482845278508228_363787187_n

1. Tän näkösessä kaupungissa me oltiin vielä eilen! Ajatuksia Berliinistä ja matkasta kuulette takuuvarmasti myöhemmin ;-) 2. Lisäsin pari päivää takaperin Instagramiin tämän kuvan kuvatekstillä "Mistä tietää et koirat on ollu keskenään kotona? ...siitä, että Sofin tassut, suupielet ja kieli on ihan siniset kuulakärkikynästä (tai siitä, että mun meikkisiveltimet on syöty). Eikö kauhee kasa leluja riitä?!", niin... Eikö ne miljoona lelua ja Sussu riitä?!  3. Fontanassa syömässä Emilian kanssa! Ton ravintolan tunnelma on niin ihana ja rauhallinen, eikä ruokalistojen sisällöstäkään ole valittamista... 4. Niin ihanat-kamalat Niken Air Maxit! Mutta ei, älkää säikähtäkö, nä ei tule pyörimään mun jokaisessa asussa, koska en ostanut näitä itselleni ;-) Emppu oli kattonut noita jo kauan ja Stadiumissa oli vielä viimistä päivää se -25% kaikesta -alennus, mutta tällä ei kuitenkaan ollut tarpeeksi rahaa mukana. Yleensä mäkään en ota hirveesti rahaa mukaan vaan pyydän tarvittaessa äitin laittamaan tilille, mutta nyt kävikin hyvä tuuri, koska olin ottanut puolivahingossa mun loput synttärirahat mukaan! Varsinkin, kun Empulla on ollu nyt vähän vaikeeta, halusin ehdottomasti piristää ja lainata sille sen verran rahaa, että se sai nä vihdoin itselleen :-) Sopii sille ihan täydellisesti, mutta mä näyttäisin lähinnä idiootilta noi jalassa.

10171097_482845248508231_785869255_n

5. Siellä Fontanassa syömässä... 6.  ...ja sinne Fontanaan lähdössä! Kylläpäs nyt ollaan Fontana-painotteisia ;-) 7. Naamakuvaa alkuviikosta. Mä en oo sitten yhtään tyytyväinen peilikuvaani ilman ripsienpidennyksiä, en yhtään...  8. Viime päivät mun työasu on koostunut lähinnä farkuista ja hupparista, kun en oo kauheesti jaksanut panostaa pukeutumiseen. Tai oikeestaan, musta tuntuu joka aamu, ettei kaapista löydy mitään kivaa tai sopivaa päällepantavaa!
 
1538667_482845311841558_634394633_n

9. Oon taas niin ajoissa (...) pakkaamisen suhteen ja aloitinkin 36 tuntia ennen lähtöä pakkaamaan! Enkä sitäkään saanut hoidettua loppuun asti, kun oli mukamas parempaa tekemistä. 10. Ihana Sofi tuijotti yks päivä varmaan puol tuntia tosta mun ikkunasta, kun pari lintua lenteli tosta edestä edessä olevaan puuhun ja siitä johonkin, ja hetken päästä taas takas. Hän oli niin lumoutunut ja keskittynyt ettei edes herkut maistunu :-D 11. Siellä laiturilla istuskelemassa... Aurinko paisto niin ihanasti! 12. Me käytiin taas viime perjantaina kanasalaateilla läheisessä pizzeriassa, ja nyt mäkin päätin ottaa ton salaatin, kun viimeks mä valitsin ton sijaan jonkun hampparijutun joka ei loppujenlopuksi ollut edes hyvää..

4 kommenttia:

  1. miten ton kohta kympin teksti liittyy kuvaan :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se ei liittyis kuvaan? Tekstissä lukee kuinka Sofi-koira oli tuijotellut ikkunasta lintuja, ja kuvassa koira tuijottaa ikkunaa.. :) valot

      Poista
    2. aaa okei essi vaihto sen :) siin luki ekaks jotai laituri juttui :D

      Poista
    3. Heh - joo sori, kopsasin vanhoista viikkopostauksista niin noi numerot tuli helpommin eikä tarvinnut jokasta laittaa erikseen ja jäi sit vahingossa korjaamatta ton yhden kohdan teksti! :-)

      Poista