4/21/2014

Gold, floral and winners

Siihen niin ihanaan ja kaikkien rakastamaan kesälomaan on jäljellä enää reilu kuukausi! Vaikka tuun seuraavankin kesän viettämään viikkoa lukuunottamatta kokonaan töissä, niinkuin viimeiset neljä kesää, on se mulle silti omanlaista lomaa. Tosin, viime kesätyöstä poiketen mulla on tänä vuonna ainoastaan aamuvuoroja, joka tarkoittaa sitä, että herätyskello pirahtaa soimaan kuuden aikaan. Ja kun viime vuonna ne puoli kymmenen herätykset tuotti välillä tuskaa, mietin välillä, mitenköhän mä selviän tästä :-D Mut hei rahaa tulee, ja nyt kyse ei ole asiakaspalvelutyöstä eli ehkä mä saankin ja kehtaan näyttää väsyneeltä!

Sheinsiden sivuille on tullut taas viime tsekkailun jälkeen paljon uusia ihania kesävaatteita, joista mä kokosin melkein kaikki lempparit kollaaseihin. Niitä oli nimittäin niin älytön määrä, etten mä mitenkään pystynyt tunkemaan niitä kaikkia noihin ja koitinkin valita vaan ne kaikista lemppareimmat ja miellyttävimmät.
 
joo1

1 // 2 // 3 // 4 // 5

Henkilökohtaisesti mä oon ollut lähes aina sitä mieltä, että kukkakuosi on jollain tapaa "mummomainen", mutta tänä keväänä mä oon alkanut lämpeemään sille vähän enemmänkin. Tä kaikki lähti erään bloggaajan kukkakuosisista verhoista, joita katsoessa ensimmäisiä kertoja, mietin vain, miten joku pystyy tuhlaamaan niin rumiin verhoihin rahaa ja vielä lisäksi tuijottaa niitä päivittäin? Kaikkeen silmä tottuu, mutta mun kohdalla silmä tais tottua vähän liikaakin, kun nykyään mä katson suurimmaksi osaksi kaikkea kukkakuosista! Sheinsiden valikoimasta löytyi muutamia mua erittäin miellyttäviä yksilöitä, jotka on kuosiltaan ja malliltaan just sellasia, joita mä haluaisin mun kesävaatekokoelmaan. Varsinkin tämä keskellä oleva mekko ja kukkajumpsuitti iski mun silmään heti, mutten tylsänä ihmisenä tiedä, uskaltaisinko tollasia käyttää ihmisten ilmoilla...

nimetön

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9

Luonnollisesti kesään kuuluu myös edes pieni rusketus, jonka kanssa yhteen sopii mun mielestä ehdottomasti parhaiten kultaiset asusteet ja korut! Mä oon muutenkin ollut vähän enemmän kultaisen puoleen korujen ja vaatteiden yksityiskohtien suhteen ja vielä viimisimmän silauksen antaa rusketus.

Mä itse oon koko ajan pikkuhiljaa hamstrannut lisää etenkin kultaisia koruja, joiden uskon pääsevän ahkeraan käyttöön ja rusketuksen kaveriksi kesällä! Ylläolevista koruista ottaisin mieluiten vasemmalla yläkulmassa olevan rannekorun ja oikealla alhaalla olevan rannekorun sekä noi ihanat timanttikorvakorut *sydänsilmäemoji*.

haluun

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7
 
No, sitten siihen sekalaiseen kollaasiin, johon kokosin vain muutamia, mutta eniten miellyttäviä vaatteita. Siniset rusettishortsit pyörii mielessä edelleen, en vaan tiedä uskallanko kuitenkaan tilata niitä tai ylipäätään mitään shortseja tuolta, kun kerran M-kokoiset shortsit otti vähän polvien yläpuolella kiinni :-D Epäilen, että edes L-koko olisi sopiva. Varsinkaan, kun nuo ei näytä varmaankaan kauheen hyvältä päällä ihan kireenä. Sääli, koska Sheinsiden jos jonkun nettipuljun valikoimasta löytyy toinen toistaan ihanempia shortseja...
 
Alhaalla näkyvä punainen ihana toppi onkin jo tulossa meille päin, ja kuvailen sitä varmasti teillekin heti kun saan sen! Ainakin parin muun bloggaajan päällä se näytti superihanalta kesäpaidalta, ja ihana yksityiskohta on vetoketju selässä. Aztec-kuvioinen jumpsuitti on erittäin tervetullut mun vaatekaappiin, sillä jumpsuitit on ennenkin ollut mun luottovaatteita kesäsin! Niin ihanan rentoja ja söpöjä. Myös tuo valkoinen toppi avoimilla olkapäillä varustettuna ois kiva lisä mun kesävaatevalikoimaan just ton erikoisuuden vuoksi!
 
No, löytyykö teidän lukijoiden lemppareita noista kolmesta kollaasista? Ois kiva kuulla teidänkin mielipiteitä kesävaatteiden suhteen, jos vaikka joku kerta järkkäilisin taas jotain pientä arvontaa teille...;-)
 
 
*postaus toteutettu yhteistyössä Sheinsiden kanssa
 
Ja anteeksianteeksianteeksi, tapani mukaan oon taas muutaman päivän jäljessä arvontojen voittajien suhteen, mutta...ripsiseerumin voitti sähköpostilla jenna.hirvi@gmail.com osallistunut ja pitsishortsit sähköpostilla pauliinakukkoaho@gmail.com osallistunut! Oon kuitenkin laittanut teille jo sähköpostia, joten vastailkaapa niihin mitä pikimmiten! :-) Nyt mä lähden nauttimaan tosta auringosta ja myöhemmin ois tarkotus lähteä kavereiden kanssa aurajoen rannalle ja ehkäpä jokilaivoillekin, jos ne on edes auki(?)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti