3/23/2014

Peachy

P3223319P3223324P3223318

Eilen mä pääsin pitkästä aikaa kynsien kimppuun, kun äiti halusi oman kynnen geelauksen ennen kun hänen tällä hetkellä samanpituset kynnet katkeaa. Niinkun aina äitin kohdalla, toiveena oli jotain luonnollista ja varmaan ensimmäistä kertaa me laitettiin kynsiin kynsilakkaa! Yleensä ollaan turvauduttu ranskalaiseen manikyyriin, mutta tällä kertaa laitettiin kynsiin ihanan persikan väristä kynsilakkaa. Tilattiin suihkusaippuoiden lisäksi Dermosililtä pari ihanaa kynsilakkaa uutuusväreissä, sävyt Lollipop ja Pink candy, joista jälkimmäistä löytyy nyt äitin kynsistä. Dermosilin kynsilakat on mun mielestä tosi hyvälaatuisia, eikä hintaakaan löydy neljää euroa enempää. Aikaisemmin me ei ollakaan testattu näitä värilakkoja, mutta läpinäkyviä päällyslakkoja meiltä löytyykin jo useampi kappale, ja ollaan oltu todella tyytyväisiä! Varsinkin mä oon aina tosi malttamaton odottamaan, että kynsilakka kuivuu, joten nopean kuivumisenkin kannalta oon todennut nämä tosi hyviksi kynsilakoiksi. Mitä te pidätte? Ootteko enemmän semmosten kynsien puoleen, jotka on koristeltu blingblingillä vai lämpeättekö myös täntapasille luonnollisille geelikynsille? :-)

Ainiin hei, kaikki toiveet ja ideat näihin kynsipostauksiin liittyen on enemmän kun haluttuja! Jos tykkäätte, niin voin toki kuukausittain tehdä täntapasiakin postauksia, missä esittelen tehtyjä kynsiä, mutta voisin mielelläni välillä väsätä jotain vähän erilaistakin! Toiveita siis tänne päin jos niitä vaan on, kiitos

*postaus toteutettu yhteistyössä Sanna Tara Nail Art & Beauty Studion kanssa! 

4 kommenttia:

  1. Tosi kivannäköset kynnet, mä ainakin tykkään superisti ! Mä pidän ite paljon enemmän tollasista neutraalinsävysistä ja luonnollisista kynsistä, kuin liian pitkistä överiglitterkynsistä. :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oot kyllä tosi hyvä näissä, upeat nämäkin! :) aattelin kysäistä että ootko ajatellut tästä ihan ammattia vai harrastuksena vaan ja otatko esim. sun kavereilta mitöön maksua? :)

    VastaaPoista
  3. Ite ois kiva kuulla noista "uunikynsistä" tms (oon surkee näissä termeissä äksdee) perusfaktoja - miten hoitaa, miten asiat muuttuu yms - ja sit hyviä ja huonoja puolia ! Silleen saisin ite tätä mun kynsienhankinta harkintaa vähän eteenpäin haha :D

    VastaaPoista
  4. Ite tykkään tosi luonnollisista kynsistä, ranskiksista ja vaaleista lakkasävyistä. :) Noista tuli tosi kivat!

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista