2/09/2014

Viikon viimeinen

P2091008P2091080P2091059P2091009P2070998P2091099

Häähää, täällä mä oon taas! Okei, oikeesti tämä pidempi tauko part ykkönen sattui ihan sattumalta samaan päivään kun edellinen postaus. Mun aamu alkoi tänään jo kahdeksan jälkeen, jonka jälkeen makoilin vielä hetken sängyssä, mutta jo yhdeksän aikaan kömmin ylös ja aloitin kokeisiin lukemisen. Tietenkin just ensi viikolla, eli kaikista kiireisimmällä viikolla on myös kaksi koetta, joten yritän käyttää kaikki minuutit hyödyksi! Parin tunnin kertauksen jälkeen ensimmäinen kynsiasiakas saapuikin, jonka jälkeen tuli toinen kynsiasiakas ja illalla mä menin vielä reippaana jumppaan. Hetki sitten mä vielä kertailin muutamia asioita, jonka jälkeen mä hyökkäsinkin koneen ja blogin kimppuun :-)

Nyt autollisena mä oon käynyt aika monta kertaa suht pikaisesti Myllyssä tai muualla kaupoissa, ja oonkin tehnyt mitä ihanimpia alennuslöytöjä! Koitan esitellä niitä ihan omassa postauksessaan jos vaan kiinnostaa, mutta esimerkiksi viikonloppuna poikaystävän kanssa Skanssissa pyöriessä löysin ihanan takin, jonka ovh oli 69,95€, mutta mä maksoin siitä vain 20€. Oon myös löytänyt Hennesistä kolmet rintsikat, yhteishintaan 13€ eikä sekään ollut omasta lompakosta pois synttärilahjaksi saadun lahjakortin ansiosta. Viime viikolla mä kävin nopeasti Ginassa ja tarkoituksena oli oikeasti vain katsella, mutta lähdinkin sieltä kolmen paljetti-ihanuuden kanssa pois, joista mä maksoin yhteensä 20€, vaikka ne olisi normaalisti masvanut 85€. Aika hyviä löytöjä, eikö? ;-)

4 kommenttia:

  1. Aiot ilmeisesti värjätä hiukset tolla kuvassa näkyvällä värillä? Olis tosi kiva jos voisit kertoa värjäyksen jälkeen et onks toi hyvä tuote :) Vai ootko ennenkin värjännyt tolla samalla ja osaat jo nyt sanoo siitä? :) Mä meinaan oon värjäämässä hiukset ja koska en oo koskaan käyttänyt kaupan värejä niin en tiedä uskallanko...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo värjäsin, ja oon/olin tosi tyytyväinen! Mun juurikasvua oli varmaan 10cm, hiusten "keskiosa" kaikista vaalein raitojen ansiosta ja latvat oli taas vaaleanruskeat, jotka oli siis värjätty sen värisiksi. Väri tarttu tosi hyvin juureen eikä siitä tullut yhtään kellertävä, ja latvoihin se tarttu myös mut vaan vähän huonommin. Eli lopputulos on vähän niinkun liukuvärjätty, tykkään tosi paljon! :-)

      Poista
  2. Mikset oo laittanut kynsistä kuvaa??

    VastaaPoista