10/22/2013

Kouluhommien välttelyä

IMG_4387jooojoooIMG_4407
Miksköhän mä en oo aikaisemmin käyttänyt tota otsikkoa, kun kuitenkin usein mä oon vältellyt nimenomaan niitä koulujuttuja.. :-D Anyways, muutamat kuvat tältä päivältä. Sofi oli ihana tänään, ja ekaa kertaa vaikutti et se oikeesti koitti poseerata! Hän oli tosi paljon mun kanssa ja niinkun aina - sähläs minkä kerkesi. Söin myös maailman parasta mustikkapiirakkaa, ja sain vihdoin korjattua mun lempparikellon, joka pääsikin heti ranteeseen! Tänään tais alkaa mun teenlitkimiskausi, joka alkaa siis aina näin syksyyn päin mentäessä kun mä tarviin sitä lämpöä ihan juomistakin. Mua vähän pelottaa, miten mun käy kun iskee ne -20 asteen pakkaset, kun kävelin jo tänään aamulla kouluun ihan jääpuikkona, vaikka oli vaan -10 astetta nollan alapuolella!

Me muuten käytiin tänään kirppiksellä hakemassa rahat ja tyhjentämässä se kirppisloosi, muutamia vaatteita jäi vielä myymättä, mutta ei onneks niin paljoo kun oisin aluks kuvitellut! Voi olla, et laitan noi loput vielä myyntiin tänne tai muualle, jotta pääsisin niistä lopuistakin eroon...

2 kommenttia: