8/14/2013

TERVETULOA ARKI

IMG_3421IMG_3424IMG_3425IMG_3428-horzIMG_3432IMG_3435IMG_3442-horz
Kävin maanantaina äitin kanssa myllyssä ostamassa muutamia juttuja kouluun, ja monet luuli mun varmaan menevän ekaa kertaa kouluun, kun kyselin ihan innoissaan äitiltä aina "onks tä vihko kiva?" "vai hei onks tä hienomman värinen?" "entä nä kynät?" :-D Toi on vaan paras vaihe koulujen alkamisessa! Vihkojen ja kynien lisäksi ostin Marimekosta uuden penaalin, ja tuli ihan ala-aste mieleen, kun noita samaisia penaaleja ostettiin joka viikko uusia ja jokaisessa mahdollisessa värissä. Hain postista myös sen muutama postausta takaperin puhutun laukun, jota mä metsästin kissojen ja koirien kanssa tosi kauan! Se onkin päässy kouluun mukaan näinä muutamina koulupäivinä, ja toimii koululaukkuna vallan mainiosti. Mukaan nappasin myös kauan ostoslistalla olleet jumppatopit, ja nyt taas kelpaa ja jaksaa jumppailla uusien jumppavaatteiden ansiosta. Mun ikivanhat mustat Dr. Denimit sanoi itsensä irti jo ennen kesää, mutta koska kesällä ei kauheesti ollut tarvetta farkuille, mä kävin vasta nyt ostamassa uudet mustat farkut. Niinkun aikaisemmin sanoinkin, me käytiin Myllyssä, jossa ei siis ole Carlingsia tai Stockmannia eli mä en saanut Dr. Denimejä, mutta ne korvas nyt - ja tulee varmaan jatkossakin kovaamaan noi Cubuksen Gemma farkut! Olin tosi epäluulonen kun myyjä puhui miten hyvät noi on, mutta kyllä sen sitten itsekin tunsi kun ne päälle veti, että noi melkeen voittaa ne jokaisen unelmafarkut Dr. Denimit! Samanlaista joustavaa kangasta, istuu ihan täydellisesti ja tarpeeks pitkät jopa mulle, enkä usko, että näistä lähtis väri kulumaan niinkun Denimeillä oli tapana. Oisin ostanut nämä myös tummansinisinä, mutta niistä ei valitettavasti ollut mun kokoa..

Matkalla kotiin me poikettiin mun viimisen lomapäivän kunniaksi mäkin autokaistan kautta Mä oon niiiin koukussa noihin mäkin nuggetteihin ja tuplajuustohamppariin etten kestä! Tästä puheenollen, oonko ainoa joka keksii aina mitä ihmeempiä syitä, minkä vuoksi tarvitsee jotain? Mun suusta kuulee nykyään joka päivä mitä ihmeempiä lauseita ja syitä, minkä takia pitäisi tilata/ostaa/mennä johonkin :-D Millon me käydään ikeassa lihapullilla maanantain kunniaksi, millon me lähdetään shoppailemaan aurinkoisen päivän kunniaksi, millon mun täytyy saada uudet kengät 9 tunnin yöunien kunniaksi, millon mun täytyis saada ylimääräistä palkkaa koska hymyilin ärsyttävälle asiakkalle and the list goes on...

15 kommenttia:

  1. Hahah kiva postaus, piristi päivää! :-)

    VastaaPoista
  2. ihania noi pitkit vihot!! missä ootkaan töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Ihanii noi jumppatopit ja muutenki kivoi ostoksii :) mäki oon huomannu ton (tai siis äiti on huomannu) et munki on PAKKO saada kaikkee ja haluun varmaa vaa haluumisen ilosta :D hahaha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jooo, sama juttu täällä...:-D Kiitos!

      Poista
  4. Minkä hintaset noi cubuksen housut oli?:-) Koitin ettii niitä cubuksen sivuilta mutten löytänyt :-D
    ja oliks muita värejä mustien ja sinisten lisäks?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne makso vaan 20€! Oli niitä varmaan viidessä eri sinisen sävyssä :-)

      Poista
  5. Vitsi mäkin haluun kouluun et saa ostaa kaikkii söpöjä koulutarvikkeita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voit kyllä käydä mun puolesta noi viimiset kaks vuotta ;-)

      Poista
  6. INHOON DR. DENIMEJÄ OMG

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Mulla on noi samaiset housut ja oon ollu niihin kyl tosi tyytyväine, eikä mulla ainakaan oo väri haallistunut niissä (ainakaan viellä :D) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mustakin vaikuttanut tosi hyviltä :-)

      Poista