7/30/2013

LISÄYSTÄ KELLOVALIKOIMAAN

IMG_3285IMG_3288IMG_3297IMG_3287IMG_3295IMG_3291
En oo ikinä ollut mikään kellojen, tai ylipäätään korujen käyttäjä, kunnes tänä vuonna mä ostin muutamia vähän juhlallisempia paitoja, jotka päällä mä vaan näin silmissäni, miten hyvältä ne näyttäis hienon kellon kanssa! Oon jo pitkään pohtinut ja yrittänyt etsiä halpaa ja hienoa, kultaista ja hopeista kelloa. Valitettavasti mitään kauheen kivaa yksilöä ei mun kohdalle osunut, ja ne ihan kivat olivatkin sitten MKn tai Guessin kelloja, joiden hintaluokka on siis siitä parista sadasta eteenpäin. Vaikka niiden laatu on varmasti tosi hyvä, en oo valmis niin paljoa maksamaan siitä, kun se kuitenkin on vaan kello.

Etsinnät jatkui, ja viimeisenä mulle tuli mieleen Ebay! Sieltähän löytyy ihan kaikkea, joten luonnollisesti sieltä sitten löytyi kuin löytyikin ihanat kellot, kultaisena ja hopeisena ja vielä pienten timanttien kera. Vähän oli ongelmia ton rannekkeen lyhentämisen kanssa, mutta lopulta onneks sain sen ainakin suht sopivan pituiseksi vasaran avulla :-D Ja arvatkaapa vaan paljon näille kahdelle kellolle tuli postikuluineen hintaa... No niinkin paljon kuin 19 euroa! Not bad at all. What do you think? :-) Mun mielestä ainakin oli ton kahden kympin arvosia, haha! Onko noi pystykuvat muuten liian isoja noin? Vai laitanko jatkossa vaikka kaks vierekkäin, jolloin kuva on samankokonen kun esimerkiksi eka kuva? 

2 kommenttia:

  1. noi isot pystykuvat on just kivat (: oon usein miettiny miten ton saa, mutta mulla taitaa olla aavistus haha :D

    ja aivan ihanat kellot, toi kultainen vei mun sydämen ♥

    VastaaPoista
  2. Moikka! Hei mul tuli mieleen ku mainitsit siinä ripsipostuksessa että oot käyttäny ripsiseerumia, niin mistä tilasit ja paljonko maksoi? Mulla on myös nyt ripset ja tän jälkee en enää vähää aikaa aio laittaa uusia ni seerumi tulis todellakin tarpeeseen

    VastaaPoista