7/16/2013

"SHOPPING IS A CHEAPER THAN A PSYCHIATRIST"

Ennen kuin kukaan repii pelihousuja kuullessaan sanan Sheinside, älkää huolestuko, kyse ei ole mistään yhteistyöhömpötyksestä, vaan siitä, että mä voitin Uinon blogista kyseiseen puljuun 100dollarin (eli 75€) lahjakortin! Se taisinkin olla minä joka oli jo repimässä pelihousuja kahtia, kun sain sähköpostin, jossa kerrottiin arpaonnen suosivan mua. Sheinsiden sivuille päästyäni olin kuin pikkutyttö karkkikaupassa: lisäsin ostoskoriin moniakymmeniä vaatteita, sellaisiakin, joista en välttämättä edes pitänyt. Kun olin käyny koko verkkokaupan läpi, alkoikin ostoskorista epämiellyttävien vaatteiden poiskarsiminen, joka olikin vähän vaikeampaa as always...

Monien tuntien pohtimisen jälkeen mä kuitenkin sainkin valittua ne lemppareimmat, ja kun lahjakortista jäi muutamia euroja yli, laitoin ostoskoriin myös muutamia kivoja rannekoruja. Nyt kuitenkin siihen asiaan, eli mitä mä sieltä sitten lopulta kotiin klikkauttelin!
nonYT
PAITA TÄÄLTÄ
KORUT
SHORDET
SHORTSIT TÄÄLTÄ
NEULE
NEULE TÄÄLTÄ

Sellaisia! Mitä piditte? Löytykö joku erityinen lemppari? :-) Toi punanen paituli on ihan superihana, noi hihojen "halkiot" (?) ja toi selän yksityiskohta on tosi kivoja ja viimisen kuvan neule ihan täydellinen viileille kesäilloille/-öille!

Mä ite olin tosi positiivisesti yllättänyt varsinkin siitä, että noi one size -koot ei ollut ollenkaan pieniä, vaan just passeleita! Mielipide Sheinsidestä ja tilauksen sisällöstä näettekin viimisen kollaasin viimeisestä kuvasta...

Päätin nyt lopulta julkaista kuitenkin tän postauksen, vaikka vähän sydäntä raastaakin katsoa noin huonolaatusia kuvia. Kamera on siis edelleen teillä tietämättömillä...:-(

8 kommenttia:

  1. Haista.... :D oon kattonut tollasia neuleita ikuisuuden muttei arpaonni oo suosinu mua et olisin voinu lähtee tilailemaan.. :( oon kateellinen sulle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olin kyl tosi yllättynyt et minä monen sadan joukosta! Kannattaa aina vaan reippaasti osallistua kaikkiin arvontoihin, niin kyllä sunkin vuoro joskus tulee :)

      Poista
  2. ihanat noi shortsit ja neule! :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihanat noi pitsishortsit ja toi neule! :-) tuollaiset vois kotiuttaa omaankin vaatekaappiin..

    Http://jassusiblog.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. luuletko että toi punanen paita ois hyvän kokonen kun oon 171cm pitkä ja suht' hoikka? :) mietityttää just toi one-size koko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, et se on sulle aika passeli :) Tosin toi jää mulle ehkä inan liian lyhyeks, mut ei mitenkään niin et napa vilkkuis! Mut et se on johonkin vähän yli pepun takaata ja edestä pari senttiä lyhempi. Tosin oon kyllä pari senttii pidempikin sua! Myös noiden hihojen kiristysnauhat oli vähän piukat (ainakin mulle) mut niitäkin saa vähän löysennettyä jos laittaa paikka jonkun paksun pullon siihen hihaan ja antaa olla vaikka yön yli :)

      Poista